Tämä on keskustelu Forza 3 -peliseuraa, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Pistetäänpä nyt tällainenkin topikki pystyyn. Kannattanee määritellä sitten hyvin millaista ajoseuraa hakee, esim drift/racing jne. Pitäisiköhän tähän ekaan postiin päivitellä ...
Pistetäänpä nyt tällainenkin topikki pystyyn. Kannattanee määritellä sitten hyvin millaista ajoseuraa hakee, esim drift/racing jne. Pitäisiköhän tähän ekaan postiin päivitellä tuota pelaajalistaa? |
Last edited by JRantajoki; 30.06.2010 at 21:35.
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Itse pelailen oikeastaan pelimuotoa mikä eteen tulee. Drifti käy yhtä hyvin kuin kisailukin, pääasia ettei ole ihan hampaat irvessä menoa vaan hauskan pitoa. Kisaa kyllä saa käydä, muttei liian vakavasti |
Kisailu kelpaa aina, gamertag dhc82 |
Drift ei niin maistu, mutta rehti ja rento kilpa-ajo kyllä. |
rehti ja reilu kilpailu käy mulle kanssa, en hae mitään hampaat irvessä vääntöä ja hiusten repimistä, jos vahingossa vähän mutkat käy ahtaaksi. pääsääntöisesti pääsen viikonloppuisin pelailemaan. |
Samoin kriteerein hakisin minäkin kilvanajoseuraa. En ole mikään huippukuski, joten välillä saattaa mennä mutkat leveiksi, mutta hauskuus ennen kaikkea. |
Kilvan-ajoa ja Driftiä olisi kiva ajella hyvässä, rehdissä ja herrasmiesmäisessä porukassa tässä joskus lähiaikoina! |
ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.
Kaikki kisat käy... |
kaikki muu kelpaa, paitsi romuralli. eli kaikki mahdolliset turhat ja tahalliset tönimiset. Tottakai aina saa vähän kolahtaa tiukan kisan tiimellyksissä. |
No mää kanssa |
Kaikki kisat käy. Minua näkee aika paljon tuolla livessä. En oo mikään ammattilaiskuski, enkä oo driftaillu paljoa. Hitaammillakin autoilla voidaan ajaa! |
Last edited by Tumbbu; 29.10.2009 at 14:39.
Kaikenlaiset kisailut käy... |
Mukana myös: |
ihan sama mitä kisoja pelataan, kunhan pelataan |
Miksei clubi syö täällä NYT spagettia ?!
Täällä kans |
Kaikki kisaaminen kiinnostaa hyvässä porukassa. |
Driftailu ei niinkään innosta, mutta muuten kyllä olen valmis ajamaan kilpaa. |
Last edited by Jääkaappi; 29.10.2009 at 09:51.
Juu eli listaa päivitelty ekaan postiin. Kannattanee sanoa tässä selvästi jos haluaa erillisen maininnan tuohon ettei esim. halua driftailla jne. niin kai niitäkin voi sitten tarvittaessa tohon ekaan postiin laittaa tagin perään. |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
SpeedyHartsa on tagi ja peliseura kelpaa enemmän kuin mielellään. |