Jatketaan liigaa samoilla joukkueilla.
Uusi kausi uudet joukkueet.
71suosittelee
Tämä on keskustelu NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360], Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Mun puolesta myös vielä yhden kauden voisi pelailla......
Mun puolesta myös vielä yhden kauden voisi pelailla... |
Onnittelut maiqqille mestaruudesta! Ahkera änärin tahkoaminen sormet rakkuloilla palkittiin ja ykköspalli meni näin ollen oikealle jampalle. Jos vaan tarpeeksi tulee sakkia mukaan niin voin myös osallistua seuraavalle kaudelle. Kakkoskauden varaustilaisuus oli ihan kiva. |
Kyl sitä vois mukaan lähteä taas. Liigan puolella hommat toimi niin järjestäjien, kun pelaajien puolelta mielestäni oikein hyvin, joten ei lisättävää. Liigan kesto myös mielestäni sopiva, kuten myös pelaajamäärätkin. Jos jotain uutta sääntöuudistusta saa ehdottaa niin voisko kokeilla noihin treideihin jotain kiintiötä? Tyyliin joukkue saa treideta max. 3 pelaajaa kauden aikana. Tämä tekisi vaihtokaupoista hieman tärkeämpiä. Eikä niin, että postilaatikko täynnä treidiehdotuksia ennen ku oot edes liigaan ehtinyt liittyä |
Mulle sopisi vaikka hupipeleinä paras kolmesta(?). |
Ja sen verran jos saa toivoa, että ne ketkä lähtee liigaan niin pelaa sen myös loppuun. Ja ne ketkä eivät pystyneet tätäkään kautta pelaamaan loppuun asti niin ei mielellään mukaan seuraavallekaan kaudelle. |
Jep, finaalit tosiaan saatiin pelattua |
taotao:lle asiasta jo ilmoittelinkin, mutta laitetaan vielä tännekkin. Eli minä jään pois tulevalta kaudelta, koska en pysty lupaamaan, että aika riittää liigan pelaamiseen. Parempi tehdä näin, kuin ilmoittaa kesken kauden ettei aika riitä. taotao varmaan ilmoittelee myöhemmin haluaako hän jonkun liigajohtoon minun tilalle. Kiitokset kaikille liigaan osallistuneille ja vetäkää kunnialla seuraavakin kausi läpi.. |
There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.
Itsehän myös mielelläni lähden pisteautomaatiksi tulevallekin kaudelle. Ja ehkä ottamaan muutaman yllätysvoiton ihan vain kettuillakseen. Mielestäni Heviksen ehdotus jonkinlaisesta treidien rajoittamisesta oli hyvä, eihän tuossa ole mitään tolkkua, että ensin valitaan joukkue, josta ei trade-deadlinen jälkeen ole ketään jäljellä. Toteuttaminen toki onkin sitten aivan eri asia.. |
Noniin, kuten aGiH jo aiemmin ilmoittelikin niin hän jää tulevalta kaudelta pois ja toimin yksin GM tehtävissä. Liigalaisilta siis toivotaan jokaiselta omalta osaltaan pientä apua, että hommat pelittävät. Tarkoitan siis sitä, että riitatilanteet saataisiin mahdollisimman hyvin sovittua pelaajien kesken ja aktiivisuus on sillä tasolla ettei deadlinella tarvitsisi ihmetellä pelimääriä, että kuka pitää potkia jne. |
Ei tuo draftikaan huonompi uudistus ole, mutta näkisin että juuri noilla treidien rajoittamisilla saadaan tasoeroja kurottua umpeen. Esim maiqqi joka ei taida mitään muuta peliä pelata on aina kärkiporukoissa ja ei ainakaan tee yhtään helpommaksi pelata heppua vastaan jos siellä on aina treidien kautta kaikki liigan 200 kiloiset pakit ja nopeimmat kädet hyökkäyksessä. Tosin eipä niitä vaihtoehdotuksia tarvitse hyväksyä, mutta jotkut hyväksyy. Esim. omalla kohdalla tilanne on se että voin olla välillä yli parikin viikkoa pelaamatta tätä kun menee aika muiden asioiden ja pelin parissa ja siinä ajassa tuppaa jo taidot hiukan ruostumaan. |
Ei tuo draftiuudistus ollenkaan paskemmalta kuulosta, mähän pääsisin ensimmäisten joukossa valitteen joukkuetta |
Aikataulu näyttää kyllä ihan hyvältä. Siellä pitää olla kumminkin varaa mahdollisiin taukoihin tai jos laitteita menee paskaksi jne.. |
Ei ole mitään syytä valittaa voittavasta pelityylistä
Infoa tulevasta draftista! |
Varausjärjestys draftiin |