Tämä on keskustelu NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360], Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Eipähän ole vieläkään asentajaa näkynyt täällä. Nettiä ei siis ole vieläkään. Edelliset matsit pelaillut joulun aikaan. Lasku oli kyllä tullut, ...
Eipähän ole vieläkään asentajaa näkynyt täällä. Nettiä ei siis ole vieläkään. Edelliset matsit pelaillut joulun aikaan. Lasku oli kyllä tullut, että puhelinpistoke on asennettu, mutta ainoa uusi johto näyttää menevän naapurin lukittuun varastoon?! |
Edelleen pelit pelaamatta iikq:n, iivu:n ja koikkeli:n kanssa. iikq ja iivu ei oo hyväksyny mun kaverikutsua jotka oon lähettäny joulukuun puolessa välissä. |
Mulla oli sama homma iikqun kanssa, mutta tänään hän hyväksyi sen ja saatiin matsi pelattua kunnialla loppuun. Kannattaa pistää vielä erikseen viestiä että miksi pyydät kaveriksi tjsp. |
Ei ole mitään syytä valittaa voittavasta pelityylistä
Mulla on pelaamatta iivu ja trcst (tjsp.). Pistäkää viestiä, koska teille sopis pelata. Olen tänään linjoilla, yritän olla myös muina päivinä loppuviikosta. Pistäkää viestiä. Laitan myös kaveripyynnöt menemään tänään illalla. |
hellurei. pahoittelut etten ole nyt hetkeen näkynyt linjoilla. |
Back off man, I'm a scientist.
Jontiggaa ja tstsrcrctstcrtstst:ä saisi näkyä onlinessa, itse olen aika ahkeraan siellä nyt ollut. |
Divari tiedoittaa |
Divari tiedoittaa |
Divari tiedoittaa |
Moi. Oletteko aloittamassa uutta kautta tämän jälkeen? Tulisin mielelläni mukaan pelailee, jos uusia pelaajia otetaan. Tasovaatimuksia ei varmaan oo? Aktiivisuuttakin löytyy |
Itsekin voisin vuoden tauon jälkeen hypätä kelkkaan mukaan. |
Harmittaa kyllä nyt aika paljon ku jäi toi 3. sija aika lähelle ku ollaan samojen pisteiden sisällä tossa. Iikq:lle laitoin frendikutsun puolivälissä joulukuuta eikä kaveri sitten voinut hyväksyä sitä vasta kun pelien takarajan vikana viikonloppuna. Itse olin töissä koko viikonlopun ilta/yövuorossa joten ei pelit onnistunut. Jos jää liigaan pääsy tämän kaverin takia niin kyllähän se nyt kismittää aika paljon. Sitte tullaan tänne palstalle avautuu tokavikana päivänä että missä on Jontigga kun kaverii ei oo näkyny 1,5kk. Olisin pystynyt järjestelmään vikan viikon alkuviikosta aikaa jos oisit vähän ilmotellut kuvioistas. Mutta se siitä vuodattelusta. Muuten jäi positiivinen kuva kaikista pelaajista ja koko liigasta. Lukuunottamatta tietysti tätä nimimerkki Hansulinhoa joka nyt oli perus bugimaalien rummuttaja. Ramosistakin jäi vähän hampaankoloon kun kaveri hyökkäsi mm. alivoimalla. Nparvi hoiteli hienosti läpi koko turnauksen ja turpaankin tuli komeesti mutta rehdein ottein |
Kiitokset vielä NParville ja 11:lle organisoinnista, ja myöskin muille pelaajille peliseurasta. Rehdeissä merkeissä mentiin, oma kausi meni kyllä niin pahasti penkin alle kuin voi vain mennä, joten taitaa olla aika opetella puolustamaan. |
Back off man, I'm a scientist.
Kiitokset minunkin puolestani, toivottavasti NParvi ja kumppanit jaksaa vielä vetää näitä liigoja jatkossakin. |
Divari tiedoittaa |