Tämä on keskustelu Gears of War 3 -peliseuraa!, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: olisko 3 kaveria vetäsee muutamia arcade levuja läpi 4 cooppina, sais tos achin joskus taltee. olen onlinessa parhaillaan GT: wilpurix. ...
olisko 3 kaveria vetäsee muutamia arcade levuja läpi 4 cooppina, sais tos achin joskus taltee. olen onlinessa parhaillaan GT: wilpurix. |
tossa ysin ja kympin väliin vois ehtiä kun on saunomiset saunottu. |
Voisin tulla itsekin linjoille palloilemaan, jos vaan mukaan mahtuu. Itsekin pääsen varmaan tulemaan joskus ysin ja kybän välillä. Gearssin pelaaminen on jäänyt viime aikoina rikollisen vähälle, joten normaali tai casuaali vois olla poikaa. Saatte pelastaa varmasti urakalla aikuista miestä hädästä. |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Oon linjoilla ja kylmää oluttakin on |
Gamertag ilkkim0n. Saa lisäillä liveen. Pelailen sattumanvarasesti. Eniten hordea, mutta myös versusta. |
Hyvät mätöt oli eilen hordessa. Pääsin itsekin ensimmäisen kerran pelaamaan sitä kunnolla. Kiitokset kaikille taistelutovereille, jotka auttoivat raivaamaan tien horden kaikkien 50 aallon läpi. Vaikeustasona toimi tosiaan casuaali, kuten etukäteen suunnittelimmekin. Eipähän tarvinnut ainakaan liian kanssa hakata päätä seinään ja kerkesi aina välillä naatiskella virvokkeitakin. |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Joo oli kyllä ehdottomasti hyvät räiskintäkekkerit eilen. Mukavasti saatiin porukka kasaan ja yhteispeli toimi! |
Joo horde pitäisi saada läpi. 30 lvliin olen päässyt randomien kanssa. Jos vaikka tulevana vkloppuna tai jopa perjantaina 22 - xx sais täältä porukkaa jeesamaan. |
NP: Gears Of War 3 & BF3
Gamertagilla Luutarhaaja mennään. Versusta tulee mätettyä ja turpaan tulee koko ajan (olen siis armottoman huono). |
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise.
Tulipahan vedettyä tos torstain sumuisena yönä random norjalaisten kaa wavet 1-50 hordessa, ainakin oli hauskaa ja leveleitä paukku ja +pisteet norskeille varsin mukavasta chatista mistä en ymmärtänyt sanaakaan |
Löytyiskö pelaajia 4 player cooppiin, hordeen ja ihan vaan versukseenkin ettei koko ajan tarvitsis vääntää tuntemattomien kanssa? |
Takana loistava tulevaisuus
Peliseura kiinnostaa pelaan satunnaisesti gametag = Kepagt ja mikki löytyy |
Olisko kellään intoa ensi lauantaina pelata 4 pelaajan cooppina tota kampanjaa ? |
Takana loistava tulevaisuus
Ei varmaan porukka pelaa enää versusta? Kaikki ilmestyneet map packit löytyy. |
SR2 Multiplayer |Kills:1590|Deaths:912|+/- 678|Leaderboards: 887|
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Katselenpa sieltä. Kiitos neuvosta. Tänne kun olen telakoitunut niin en muita vaihtoehtoisia sivuja ole kerennyt selata. |
SR2 Multiplayer |Kills:1590|Deaths:912|+/- 678|Leaderboards: 887|
Tänään tuli napattua tämä kaupasta. Eka räiskintä peli Boxille. Kone ollutkin vasta pari viikkoa. |
Liityinpä forumeille peliseuraa etsiessäni. Elikäs takaisin konsolihommiin palasin 6v wowia pelattuani |