Tämä on keskustelu F1 2011 peliseuraa, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Tässä olisi siis hakusessa porukkaa nyt ihan alkuunsa co-op championshippiin ja ehkä sitten myöhemmin muihin sessioihin. Partnerin siis tarvitsisin. Itse ...
Tässä olisi siis hakusessa porukkaa nyt ihan alkuunsa co-op championshippiin ja ehkä sitten myöhemmin muihin sessioihin. Partnerin siis tarvitsisin. Itse olen vedellyt careerissa hard ja expert vaikeustasoilla peliä läpi. Hardilla voitosta voittoon ja expertillä hitusen heikommin. Minulle siis käy mikä tahansa vaikeustaso miten partnerini vain haluaa oli se sitten vaikka amateur, jos siltä tuntuu. Olen siis erittäin joustava tämän kanssa eli voit vaikka itse sanella ajoavut (jos niitä rajoitetaan) sun muut, jos on tarvetta. |
Lantrek 2012 Livecrew
Ajattelin katsella löytyykö konsolifinistä F1 online sarjaa boxille. Eipä näyttänyt löytyvän, joten nostan tämän ketjun esiin ja kysyn löytyykö halukkaita kuskeja online sarjaan. Olisi hienoa jos innokkaita kuskeja löytyisi, saataisiin hieno sarja varmasti aikaan. Ilmotelkaa tänne jos kiinnostusta löytyy! Jos tulis vähintään kahdeksan osallistujaa niin olis mieltä alkaa pelaamaan. Itse osallistuisin tietenkin ja aika varmasti saan houkuteltua yhden kaverin messii. Katsotaan toteutusta sitten myöhemmin jos kiinnostusta löytyy. |