Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 3 / 3

FIFA12

Tämä on keskustelu FIFA12, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: oLisiko peliseuraa? FIFA12 PELAAJIA.? Kaveriseuraa kaivataan: Täällä vähän vanhempi käppänä, uuden ohjaimen kanssa. Todellisen elämän Barca-Fani, mutta pelissä olen koettanut ...

Jäsen
    Paikka
    laplandia

FIFA12

oLisiko peliseuraa? FIFA12 PELAAJIA.?

Kaveriseuraa kaivataan:

Täällä vähän vanhempi käppänä, uuden ohjaimen kanssa. Todellisen elämän Barca-Fani, mutta pelissä olen koettanut pärjätä "jopa" neljän-tähden joukkueilla.

Teko-AI:ta vastaan en ole kovin hyvä. Semi-prolla ehkä voitan.. Online -matseissa tuntuu tulevan turpaan, ja kovin. Tähän mennessä olen voittanut suhteessa 1-11, noin about. Vastassa on ollut 0kpl tuttua nimimerkkiä.

Gamertag: ILaPista

---automaatti-puollustuksen-vastustaja---

------ ------ ------ ------ ----- -----
    ~Kerää Käpyjä. Käpy on kova~

Jäsen Scetefy:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Sceteful

Vastaus: FIFA12

FIFA 12 Pro Clubs
    Legendaarinen seura Puujalat etsii pelaajia! Itselläni Ovr. vasta 71 koska ei vielä fifa 12 ole hirveästi tullut pelattua. Fifa 11 ovr. oli 89. Olen siis yksin tässä seurassa, koska kaverit ostaa fifan vasta parin kuukauden päästä.
    Peelaajia haetaan kaikkialle paitsi vasen laita on varattu. Edellytyksiä on vain että olet joukkuepelaaja. Mikki olisi hyvä juttu muttä ei pakollinen. Itselläni ikää joo vasta 19v. joten iälläkään ei ole niin merkitystä. Jos kiinnostuit, lähetä viestiä Kfinin puolelta tai livestä. (Gt: Sceteful)
    Last edited by Scetefy; 22.02.2012 at 21:19.
    "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v*ttu kolme metriä ohi!"
    - Kai Suikkanen

SnT
    SnT on offline
    Jäsen
    Paikka
    Tampere

Vastaus: FIFA12

Mikäli Pro Club pelit kiinnostavat niin saa ottaa yhteyttä täällä tai boksin puolella viestiä gamertagille Santuzzio.

Pelaajien aktiivisuus kun on niin ja näin nykyisin, jonain iltana ollaan pelattu 3-4 tuntia putkeen ja sitten mennyt pari viikkoa ettei meinaa saada porukkaa kasattua millään. Useimmiten pyritään pelaamaan et meitä ois vähintään se 5 linjoilla, koska AI tuntuu huononevan sitä mukaan mitä enemmän pisteitä keräät tuolla. Näinhän se oli viimekin vuonna ja helmikuussa ne taisi sitten viimein päivittää kaikki AI kaljut tasavertaisiksi. Yritetään myös pyörittää noita pelipaikkoja ettei kenenkään tarvitse sitä samaa paikkaa pelata koko ajan ellei itse sitten halua.

Joukkueen keski-ikä taitaa olla n. 22-24 välillä, mielellään toiveena olisi että pelaajat olisivat 18+. Mikki olisi tietenkin plussaa, mut jos sitä ei löydy niin ei kai homma siihen kaadu.

Mikäli yhtään kiinnostuit niin rohkeasti vain yhteyttä niin katsotaan mitä hommasta tulee.

Tässä seurasta tietoa EA:n sivuilta ja sieltä voi tuota member listaa katsoa. EA SPORTS Football | The Destination for Soccer Video Games

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi