Tämä on keskustelu Miten lopettaa Liven tilaus?, Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Seuraavanlainen probleema. Jonkin aika sitten syötin noita etukäteen maksettuja livekoodeja. Onko mitään paikkaa mistä voi nähdä koska ne on syötetty ...
Seuraavanlainen probleema. Jonkin aika sitten syötin noita etukäteen maksettuja livekoodeja. Onko mitään paikkaa mistä voi nähdä koska ne on syötetty ?. |
https://billing.microsoft.com/ |
Jos otan nyt 1kk liveä, niin automatti menee päälle? ja ainoastaan puhelu asiakaspalveluun estää microsoftia veloittamasta 12kk tilausta? onko näin? anteeksi jos tästä on jo mainittu, mut pitäs saada varmuus asiasta. |
Piti oikeen rekisteröityä tänne että vois perehtyä asiaan paremmin. Tilasin juuri tuon 1kk live-ajan tililleni kun ei puolenkuunpeleistä ehtinyt 3kk kortti perille ennen joulua. Nyt on automaattinen uudistus päällä taas kerran, ja pitäisi päästä eroon siitä. |
Teoriassa kyllä, käytännössä voi olla paljon vaikeampaa. Ainakin aiemmin kävi näin. |
Mulla ei edes näy mitään peruutuslinkkejä, voi vaan yrittää poistaa maksutietoja mutta ei anna. Herjan sanamuotoa en muista enkä jaksa nyt katsoakaan, mutta liittyi kaiketi siihen että mulla ei ole mukamas muita maksutapoja olemassa tms... hienoa. Pitänee jossain vaiheessa soittaa sinne, että ottaa sen automaattisen uudistamisen pois sillä mieluummin sitten kyttään noita halvempia liveajan latauslipukkeita... luottokortilla maksaville kun ei taida microsoft tarjota mitään alennuskampanjoita, pikemminkin taitaa hinnat olla nousussa mikäli alv:n korotus tapahtuu uudemman kerran tulevaisuudessa. |
Last edited by seisoppa; 25.12.2010 at 21:18. Syy: toistoa...
Kokeilin tänään ihan huvikseni poistaa luottokorttiani tuolta xbox.com:in kautta eli |
Täällä päin ei onnistunut. :/ |
BFBC2
Juu ei toimi tuo. Eikä edes voi poistaa Liven tukilinjallakaan. Ja jos ei lisää korttia, niin se uhkaa jäädyttää koko gamertagin. Että sellaista |
The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will.
No just. Meneekö teillä maksu sitten luottokortin puolelta? Itse makselin luotolla alkuun, mut nyt käyttänyt noita valmiiksi maksettuja koodeja, eikä tosiaan kyllä mitään gamertagin jäädyttämisestä varoitellut ja hyvin toiminut...No hemmetti, sorry kun tulin tänne iloitsemaan |
Itse peruin vuoden alusta tuon liven siten, että laitoin sähköpostia Microsoftille asiakaspalveluun LINKKI. Muutaman päivän päästä Microsoftilta soittivat minulle ja kyselivät kaikenlaista, kuten esim. "Mikä oli salasanasi kysymys", jota en edes tiennyt |
Kiitos linkistä! |
Kyllä meille saa soitella jos on ihan mitä tahansa ongelmia konsolin kanssa, valitettavasti ei kaikkiin ongelmiin ehkä osata vastata, mutta koitetaan parhaamme kuitenkin |
Hei rakkaat Xboxlaiset! |
Vahvistus tälle. Juuri äsken tehty peruutus puhelimitse ja huomiselle lupailtiin nettiin poistomahdollisuutta. Samalla tietysti fiksusti kehuskeltiin, että jatkossa kannattaa liveä tilailla, kun siitä eroon pääseminenkin helpottuu. Mukava typy tai täti siellä tietoja tenttasi. |
Jep, ainakin äsken onnistui netin kautta poistaa automaattinen uusiminen käytöstä. Hyvä juttu. |
Tilasin muutama päivä sitten 3kk liveä luottokortilla. Ja tietysti se automaattinen laskutus meni päälle. |
Leksa94: Ei jo maksettu kultajäsenyys mihinkään katoa korttitietojen poistamisen taikka automaattisen uusimisen peruuttamisen myötä. |