Tämä on keskustelu Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat, Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Hankin tuon Soneran 8 megasen liittymän ja sain siihen tuon A-linkin RoadRunner 24AP wlan-tukiasema/adsl-modeemin mukaan. Nyt on ongelmia saada langaton ...
Hankin tuon Soneran 8 megasen liittymän ja sain siihen tuon A-linkin RoadRunner 24AP wlan-tukiasema/adsl-modeemin mukaan. Nyt on ongelmia saada langaton yhteys Xbox 360:een. Omistan myös tuon Microsoftin wlan mokkulan. Saako tuota yhteyttä edes tuolla modeemilla toimimaan ? |
|
Pelaan: FIFA 12 (X360), Sega Superstar Tennis (X360), Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games (Wii), Mario Kart 7 (3DS)
Odotan: -
|
|
Pelaan: FIFA 12 (X360), Sega Superstar Tennis (X360), Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games (Wii), Mario Kart 7 (3DS)
Odotan: -
|
242 STAR GET!
|
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Koitin asentaa liveä XO:hon, Mutta eteen tuli yllättäen ongelmia. |
tomipee
Mulla ois moinen ongelma, että yrittäessäni ensimmäistä kertaa liveen, en saa jostain syystä IP-osoitetta tuolle vehkeelle. Olen yrittänyt suoraan seinästä (mulla on siis Elisa Kotiportti Premium) vehkeeseen, sitten Switchin kanssa. Tietokoneen nettiyhteys toimii ihan moitteetta samasta reijästä. Joten mikä ihme tota boxia sitten riivaa? |
Näkeekö äiti veden takaa, kiinni on siniset silmät?
|
Se oli siis MTU johon tulee failed, ja ei anna mitään lisätietoja siitä. Mikäköhän on ongelmana? |
|
Näkeekö äiti veden takaa, kiinni on siniset silmät?
Mitenkäs, pystynkö käyttämään, kun Halo 2:n mukana tuli tuollainen kahden kuukauden ilmainen Live Membership. Muistan joskus lukeneenin aiheesta, mutta en löytäny haulla mitään... Oliko se niin että pitää luoda vanhalla boxilla tili? =) |
Aivan järkyttävää idioottiteiniä koko live täynnä. Fucking gay ass nigger idiot ja muut yhtä rakentavat kommentit lentelevät jatkuvasti. En tiedä sitten onko mitään hyötyä, mutta pahimmista tapauksista pistänyt kylmästi valituksen menemään. Ja luonnollisesti huonoa reppiä. |
|
Nyt: Trials Evolution
|
|
Nyt: Trials Evolution
Siis mitä noi eri tasot ihan lopullisesti auttaa? |
http://www.xboxic.com/news/2054 |
|
|
PS3/Slim | PSTwo (NTSC) | X360 | PSPgo | PS Vita | 3DS | Wii | GBA Micro | Samsung LE40A656/32B530