Tämä on keskustelu Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat, Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Miten toimii tämä uusi xboxlive x360 :llä? Kun jos x360 :n mukana saa Silver tason liven, niin hyvin loogisesti on ...
Miten toimii tämä uusi xboxlive x360:llä? Kun jos x360:n mukana saa Silver tason liven, niin hyvin loogisesti on myös Gold tason live. Mutta miten nämä eroavat ja onko esimerkiksi molemmissa tämä vanhan liven luottokorttipakko? |
Auttaisiko tämä: |
Tiivistettynä Xbox 360 -FAQista: |
|
|
|
Uuteen X-Boxiin tulee tosin myöskin ns. Pre-paid kortteja, joita saa ostettua pelikaupoista yms. Eli näillä näkymin ei pitäisi tarvita enään luottokorttia, mutta minä en sitten ole kuullut lainkaan, miten nämä ladattavat maksulliset laajennuspaketit sitten tuolla toimii. Mutta eiköhän tuokin toimi ihan hyvin. |
Lueskelin tuolta noita gamestopin xbox360 bundleja ja Premium-paketissa näkyy olevan kuukauden ilmainen gold-tason kokeilu. |
Nyt täytyy myöntää et microsoft on ylittänyt itsensä uuden xbox 360 live palvelun helppokäyttöisyydellä. Siis aivan älyttömän kätevä systeemi kaikin puolin ja kyllä toimii. Onko muilla mielipiteitä / mietteitä kyseisestä systeemistä? Ja kyllä tavallinen TV tarvitsee RGB ulostulon xboxista. Komposiitilla, joka tulee kalliimman xbox verion mukana kuva on aivan käsittämättömän huono. |
Demojen imurointi edelleen luvattoman hidasta. Muuten palvelu on aivan ykkönen. Varsinkin Arcade. |
I forgot to take my medicine. When you've got a condition it's bad to forget your medicine.
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Juuh, Uusi live ja sen ominaisuudet on kyllä aivan käsittämättömän hyvin suunniteltu kokonaisuus ! Peli demotkin mahdollistaa sen että porukka testailee sellaisiakin pelejä jotka ei normaalisti pahemmin kiinnosta Esim. Kameon demo vakuutti siinä määrin, että ostaahan se täytyy kun kerkiää |
Kokeilkaapa painaa starttia ja resume game, kun Smash TV heittää ruudulle sen trial game ilmoituksen. Tällaisia bugeja lisää..! |
I forgot to take my medicine. When you've got a condition it's bad to forget your medicine.
Olisiko kenelläkään antaa neuvoa tämmöisen juttuun... Kun menee liveen ja alkaa testaamaan yhteyden toimivuutta niin, se tyssää aina siihen IP-kohtaan. Valittaa failurea. Oon koittanu pistää manuaalilla ja automatikilla muttei toimi. Mikä neuvoksi? |
Mulla tulee tuo uusi xbox vasta 16. päivä mutta kyselisin etukäteen että voinko xboxin laittaa suoraan verkkopiuhalla tuohon nettipurkkiin kiinni kun siinä ennestään on jo tietokone netissä, eli toimivatko samaan aikaan vai tarvinko jonkun hubin tai sit sillein että katkasee aina tietokoneen siksi aikaa kun käyttää xboxia livessä? |
Heh kiitokset vinkistä. Vapaasti pääsi pelailemaan ton jälkeen |
Just mun tuuria: live on nurin kun yrittää rekisteröityä sinne. Ei pääse boxista eikä selaimella pc:stä |
Jore
There's nothing as pathetic as an aging hipster. :p
Multakin uusi Live saa täydet pisteet. |