Tämä on keskustelu Onko liven NAT testisi tulos strict tai moderate? Jos on niin säädä asetuksesi!, Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Ensiksi pahoittelut jos tästä on jo täällä keskusteltu. Haulla en löytänyt ohjeita tai aiheeseen suoraan muitakaan topicceja. Itse hankin live ...
Ensiksi pahoittelut jos tästä on jo täällä keskusteltu. Haulla en löytänyt ohjeita tai aiheeseen suoraan muitakaan topicceja. |
Hyvät joskin hieman sekavat ohjeet. Tarkemmat ohjeet miten avata portteja monille modeemeille löytyy osoitteesta www.portforward.com . |
Mitäs jos MUT(tai mikälie) kohtaan tulee failed/tai joku vastaava? En muista oliko se juuri MUT mutta kuitenkin se 4. kohta |
Ihan näppärältä vaikuttava ohje, ehkä tosiaan hieman sekava jollain tapaa. Epäilisin kuitenkin että auttaa varmasti täysin tietämättömiä. Kuvat auttaisivat suuresti selkeyteen, mutta täällä ei taida img-tageja saada käyttää(?). |
Kiitos sain vihdoinkin NATin openeks siun ohjeiden ansiosta ja helppoakin oli vaikka en edes tiennyt aluks että NAT on olemas |
Last edited by Jasxa; 21.01.2007 at 19:08.
Loistava ohje. Nyt alkoi pelittää kunnolla! Esim GOW co-op ei toiminut ennen mutta nyt sekin toimii täysin. |
Purkkina Zyxel P660HW-61 ja portit on aukaistu ja UPnP:ssä kaikissa kohdissa rastit, vieläkin Strictiä huutaa. |
Last edited by Jukkauuno; 05.03.2007 at 10:23.
Do and/or Die!
Gamertag: Jukkauuno
Mihin kaikki aika menee: skate, Forza 2, RSV, NHL07, CoD3, THP8, TDU, Burnout Revenge, WSP, GRAW, GoW + Live Arcade
Odottaa: NHL 08, Alliance - Silent War, BF Bad Company, veronpalautukset, Joulu -07, ihme
Sain NAT-tilan aikoinaan openiksi näillä ohjeilla mutta |
Tuli nyt kikkailtua noiden portforwardin ohjeiden mukaan, staattiset ipeet jne. Mutta ei silti muutu strictistä mihinkään, mitää vinkkejä? |
Last edited by Kissis; 24.05.2007 at 12:50.
Omistan Thomsonin TCW710 WLAN modeemin ja kun laitan Xboxin johdolla kiinni tähän modeemiin niin NAT on open, mutta jos laitan sen WLAN reitittimen kautta niin se on moderate??? |
Kun yritän Halo3 mennä samaan peliin kaverin kanssa niin ei päästä vaikka sanoo että your nat is open,which is most flexible. Myöskään privaattichatti ei toimi,apuja tähän? |
Mulla auttoi pelkästään tämä. Kiitoksia ohjeista nyt on OPEN wihiii |
GamerTag: Chiqi
Boxilla jotain sanottavaa?
Mitään unpn kohtaa en löytänyt, mutta tässä on oman routterini ohjeet: http://www.portforward.com/english/r...x_Live_360.htm |
NAT on Open, mutta voisiko joku neuvoa, miten saisi ton Media-homman toimimaan eli koneen kautta noita tiedostoja käyttään 360:llä, kun ei mikään tunnu toimivan? Ei löydä konetta yms. mukavaa, vaikka vanhan koneen aikoinaan löysi. |
Meno on kovaa.
En voi suositella että käyttäisi upnp:tä, kannattaa käsin asettaa avoimeksi kaikki portit joita tarvitsee. |
Semmoista vielä heittäisin tähän vinkiksi, että: |
Olen ollut jo viikon ongelmissa NATin kanssa. Samoja ongelmia kuin nothingilla. Minulla on Zyxel Prestige 660HW-61. En tahdo saada nuista ohjeista tolkkua millään, mutta siis miten saan määriteltyä oman IP-osoitteen Xboxille? Mitä minun pitäisi ylipäätänsä muuten tehdä, jotta saisin toimivan Open-tilan. Auttaako M$:lle soittaminen? |
Onhan ne portit forwardoitu oikein? |
Selvä, ensiksi mun pitäis saada ylipäätänsä tuo LAN toimimaan. Meinaan tuossa ei nyt ole mtn. eloa tuossa tähän PC:seen johtavassa piuhassa, ei mitään valoja missään tämän osalta. |
Last edited by Japle; 13.04.2008 at 10:49.