Tämä on keskustelu NAT Open, mutta! ..., Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Viestin lähetti alunperin xboxjoni Itsellänikin on tuo Thomsonin TCW710 ja parin pelin kanssa on suuria ongelmia. GTA IV:sta ei voi ...
Joo, sama ongelma täälläkin, tosin gatewayna WebStar 2325R. Elikäs halot ja PGRt livettävät ongelmitta, mutta Forza 2 + 3 eivät. Samalla tavalla buuttaa yhdyskäytävälaitteen pienenkin livesession aikana. Olen kokeillut ohjeen mukaan avata kaikki vaaditut portit, antaa kiinteät IPt ja vielä kokeillut antaa manuaaliesti MACit, mutta sama vika jatkuu Forza2+3 kanssa. Ainoa konsti, jota nykyään noudatankin, on ottaa gatewayn palomuuri pois, tällöin ei buuttaile. Omassa PC:ssä on ohjelmallinen palomuuri, joten olen arvannut tuon tehdä. Selityksenä buuttailuun olen kuullut, että Forza käyttää verkon yläkaistaa eikä WebStarin palomuuri pysy perässä |
itellä on samoi ongelmii mw 2 ja black opsissa kullemma et jos laittaa block fragmented ip packets pois päält pitäis auttaa. osaaks joku käyttää tätä norton 360 et mist siin sais tehtyy ton block fragmented ip packets pois päält laitettuu |
Jos sulla on boksi suoraan modeemissa tai reitittimessä kiinni, niin PC:n palomuurin säätäminen ei auta asiaan. Todennäköisesti sulla ei ole se xbox kiinni PC:n "perässä" verkkopiuhalla. Tällöin voidaan PC sulkea pois vianaiheuttajana (toki on mahdollista, että gateway laitteesi ei jaksa pyörittää montaa laitetta kerrallaan, oma netgear tuntuu kanssa tökkivän jos on yli 5 laitetta kiinni samaan aikaan). Eli jotain pitäisi säätää siellä modeemin/reitittimen puolella. |
Mulla löytyis sama ongelma kuin aloittajalla. NAT on open kuin pitääkin, mutta ilman mitään varoitusta heittää livestä pellolle satunnaisin väliajoin. Telewell TW-EA501 on modeemina. |
SR2 Multiplayer |Kills:1590|Deaths:912|+/- 678|Leaderboards: 887|
Mistä löytää ohjeet tuohon nat portin avaamiseen? |
Port forward = enable, |
Onko tietoa miten saisi mokkula+saunalahti yhteyden NAT-open tilaan? |
Mailmaa ei voi muuttaa, itseensä voi.
Se ei valitettavasti ole nyt järkevää kun muutin kämpän lähdön jälkeen vanhempieni luo jonne pitäisi tehdä 2v sopimus sikakalliilla ja hitaalla yhteydellä, muutan pois kuitenkin keväällä. Toi mokkula on ihmeen hyvä kun on lisäantenni, speedtest näyttää juuri nyt ping 63, sisään 3 ja ulos 1,5 megaa. Yleensä nopeus on 10 ja 3. Eli kyllä tolla pelaa. Kuitenkin kiinnostaisi että onko mahdollista säätää NATtia mokkulassa? |
Yleensä noissa normimokkuloissa ei kai ole minkäänlaisia NAT-säätöjä (laitteet saavat suoraan ulkoverkon IP-osoitteen), mutta pikaisella "mokkula + nat" haulla löytyi DNA Mokkula USB 309 -ketju (Afterdawn Fin), jossa kerrotaan että ainakin DNA:lla on oma palomuuri mokkulakäyttäjien ja internetin välissä jossa saattaa olla niitä tarvitsemiasi portteja kiinni. |
Tup pingi parhaalle servulle, niin paljonhan se on jenkkeihin? Myös jos pelaat verkkopelejä, joissa ollaan yhteydessä useaan paikkaan samalla kertaa (kuten FPS-pelit) niin tuo pingtest ei anna oikeaa kuvaa läheskään verkkosi "nopeudesta". Mobiilit webit lähettävät dataa "purskeissa" ja tämän takia pelaaja näkyy muille ihan törkeaän lagaavana. Kyllähän sillä toki itse pelaa, helpottaa kummasti peliä kun kukaan ei osu sinuun. |