Tämä on keskustelu NAT Open, mutta! ..., Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Juu, NAT on open mutta aina jos porukkaa reilummin tai kuulokemikkejä reilummin porukalla (ja välillä ihan Lone Wolveskin), niin tulee ...
Juu, NAT on open mutta aina jos porukkaa reilummin tai kuulokemikkejä reilummin porukalla (ja välillä ihan Lone Wolveskin), niin tulee Disconnected from Xbox Live. |
Saman setupin ja saman ongelman kanssa taistelin itsekin. Ainoa korjaus asiaan taitaa olla se, että kytkee Thompsonin romun siltaavaksi (http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/eli...vu_km_0006.htm) ja laittaa siihen perään toisen purkin NATtausta ja reititystä hoitamaan. |
Itselläni myös ilmennyt samoja ongelmia. |
NYT: BF3
Pelejä vaihtoon!
Pelejä vaihtoon!
Ei vaikutusta |
Last edited by andrre; 25.03.2009 at 21:00.
Pelejä vaihtoon!
Ei mikään harvinainen ongelma. Itse taidan hankkia Thomsinin rinnalle toisen boksin: |
Käytän aihetta nyt törkeästi hyväkseni, koska oma viestittely kokemus (50 kirjotuksen raja) estää oman aiheen luomisen. |
Niin siis käytit kuulokkeita vai ei silloin kun ääniä ei kuulunut? Ilman kuulokkeita nuo puheäänet tuntuvat olevan törkeän pienellä, eikä niitä kyllä kuule. Kuulokkeissa on sitten äänisäätö itse kuulokkeiden lisäksi myös muistaakseni boksin asetuksissa. Kannattaa käydä se säätö etsimässä, vaikka mielestäni se on kyllä defaultisti täysillä. |
Olen kokeillut kuulokkeilla ja ilman. Boksin asetuksista säätö on täysillä. Vääntelin kyllä äänevoimakkuutta vahvistimesta aikalailla. Jos äänenvoimakkuus on selvästi pienempi ilman kuulokkeita saattaa tietysti olla niin, että headsetti on hajonnut ja en ole kokeillut riittävästi laittaa ääntä ilman. Pitänee siis ostaa uusi setti ja toivoa parasta. |
Kuuloketta voi testata vaikka siten, että äänittää jollekin ääniviestin (muttei lähetä sitä) ja sitten kuuntelee sitä itse. |
Ja sulla oli NAT siis open? Mites on profiilin yksityisyysasetukset säädetty (sieltä saa säädettyä ettet kuule muita)? Tosin, silloin ei pitäisi käsittääkseni näkyä puheikoneitakaan. |
Itsellänikin on tuo Thomsonin TCW710 ja parin pelin kanssa on suuria ongelmia. |