Tämä on keskustelu Livepisteiden takaisinsaanti, Xbox Live -tukilinja alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Kävi sellanen "hauska" kämmi että latailin pelivideoita ja sitte menin vahingossa ostamaan jonku saakelin fallout vegas-lisärin vaikka luulin lataavani pelkän ...
Kävi sellanen "hauska" kämmi että latailin pelivideoita ja sitte menin vahingossa ostamaan jonku saakelin fallout vegas-lisärin vaikka luulin lataavani pelkän ilmaisen videon. Noh sieltä rapsahti 800 pistettä tililtä enkä edes omista kyseistä peliä. Onko nyt niin että pisteet meni sinne kankkulan kaivoon enkä saa niitä millään takaisin ? |
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
siistiä, aina oon niin tarkka ollut noitten kanssa, mutta nyt vaan olin jotenki ajatuksissani ja sinne kihahti, ihmettelin ku oli lähteny yhtäkkiä 800 pistettä ja lataushistoria paljasti sitten mitä oli tapahtunut... |
Itsekin onnistuin juuri ostamaan vahingossa Ilomilon, kun samalla koitin keskustella tyttöystäväni kanssa (kuitenkaan ymmärtämättä keskustelun sisältöä...). Ei varsinaisesti kuuluu suosikkipeleihin, mutta nyt sitä on pakko sitten pelata. |
Vaihdan Xbox360 pelejä: http://www.konsolifin.net/bbs/xbox36...xo-peleja.html
Minäpä tulin ostaneeksi boksillani 500 pistettä, tosin en ainakaan itse silloin boksilla ollut, ja 5v poikakaan niin paljon osaa käyttää boksia että sais niitä ostettua.... |