Ja eikös PD:n pojat kertoneet, että JOKA kuukausi tulee peliin päivityksiä? Noh, eipä oo muutamaa kuukautee näkyny mitään...
Japsien sanahelinää taas vai?
Tämä on keskustelu Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä, Yhteisö - Gran Turismo alueella, joka on osa-alue PlayStation alueella: Viestin lähetti alunperin TT-2k Koska kyseessä on moninpelihuijaus, on tuollaisen "vinkin" antaminen foorumin säännöissä kielletty. Okei. Sitäpä minä ajattelinkin. Itse ...
Okei. Sitäpä minä ajattelinkin. Itse oon yksikseni peliä ajellut ja ihan ratoja pitkin ajanut. Ja koska se on myös pelin tarkoitus niin jatkan sillä linjalla. Reilu peli pitää olla. En mä tuota miksikään varsinaiseksi vinkiksi halunnutkaan vaan lähinnä kiinnosti, että minkälaisia mokia on jäänyt ratoihin kun peliä on kummiskin vuosia väsätty. No toivon mukaan noi bugit korjataan tulevissa päivityksissä jos kerran tuollaisella onnistuu huijailemaan.
YNWA
Ja eikös PD:n pojat kertoneet, että JOKA kuukausi tulee peliin päivityksiä? Noh, eipä oo muutamaa kuukautee näkyny mitään...
Japsien sanahelinää taas vai?
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Jaa, luulin, että tarkoitettiin niillä pelipäivityksillä, joita juurikin pari päivää sitten tuli, en lue Seasonal Events-kisojen päivittämistä päivityksellä, koska niissähän on päivämäärät, jollon kisa vanhenee, jollon pitää tulla uusia kisoja...
Ja mitäs toi päivitys toi uutta peliin, siis ihka uutta, kuten edellinen päivitys toi nettikisoihin omatekemien ratojen pelaus mahdollisuuden.![]()
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Timppa: Ei mitään uutta sisältöä tai ominaisuuksia, pelkkiä pieniä bugikorjauksia.
Missä vaiheessa tulee 24h kisat, olen nyt level 24.
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Hah. Tänään hain ton ratin postista ja kokeilin sitä suoraan siinä Vettel challengessa. Totesin, että kannattaa varmaan harjoitella eka hitaammilla autoilla että saa tuntumaa tuohon rattiin. Yhtälö. Pitkä paussi + eka kertaa ratilla ( ellei kolikkopelejä lasketa) + kisan nopein auto = ei hyvä.
Edit: Noniin. Nyt on päästy kaksi ekaa läpi pronsille. Vielä Suzuka..
Last edited by Juhis82; 17.04.2011 at 11:49.
Osaako joku sanoa mistä löytää jonkun ''pick up'' auton? Amateur kisoissa ainoa mikä puuttuu on nimenomaan tuo ''pick up'' kilpailu ja en millään ole löytänyt mistään sellaista autoa.
koht puolin pääsee taas ajelemaan tätäkin peliäuus ratti ja polkimet tulee jee
Voi jummijammi! Vois pikku hiljaa ruveta toimiman toi online niin sais b-spec ukot käyttöön. Tarvitsisi enää air of experience trophyn. Aiempi savetus kyllä on missä kuskit olisi käytössä, mutta niin vähillä kisoilla siinä, että ei viitsisi ruveta ajattamaan. Ilmeisesti vaatii lähemmäs 500 kisaa että kuskin ura tulee täyteen. On muuten yllättävän hidasta puuhaa tuo autojen ostaminenkin. Lopulta tallissa oli nelisen sataa acura nsx:sää. Tuli käytettyä vähän usb näppistä apuna![]()
Tuli eilen kullattua S-lisenssi. On kyllä todella helppoa kun ei mene enään uusiksi jos törmää toiseen autoon kuten joku taisi aikaisemmin mainita.
98% pelattuna pelistä. 2x 24h endurancea puuttuis viel ja saa puuttuakin jos ei päivitystä tule pelin tallentamiseksi kesken kisan.
^ Itse oon ainakin kullannut ilman tota. Sain PS3:n ja GT5:n jouluna, en ole kertaakaan liittänyt verkkoon kun ei sopivan pitkää johtoa löydy... joten ei ole mitään päivityksiä mihinkään![]()
hei poijjaat, mikä toi on ku hostaan online peliä ja meen event settings ni siel on sellai ku "boost" jonka voi laittaa none, low tai high.. mikä tää on, onko joku NOS-tyyppinen ja laukeeko jostai napista vai mitä hä??![]()
tere.onkohan tässä pelissä samanlaista aika ajo "kisaa"kun oli prologue:ssa?eli pystyit ajamaan millä autolla/radalla halusit nopeimman kierrosajan nettiin jonka jälkeen esim.kaveri näki sen ajan ja pysty lataamaan ghostin ja yrittää paremmaks.itse en ole löytänyt kyseistä "kisaa".muistaakseni jopa gt4:ssa oli samanlainen "kisaa" ainoo oli,että piti vaihdella niitä muistikortteja.shift 1 ja 2:ssa näkee suoraan onko kaveri ajanut nopeamman ajan.
Kauan odotettu v1.10-päivitys on lopultakin ilmestynyt. Nyt championship-ajoissa voi tallentaa kilpailujen välissä, ja auton säätövalikosta pääsee suoraan kauppaan ostamaan haluamansa osan, ooooh. Myös paljon kaikenlaista pientä hienosäätöä on tehty sinne ja tänne. Jopa AI-autojen tekoälyn väitetään parantuneen.
Pitkä muutosloki kokonaisuudessaan spoilerin alla.
Lähde: GTPlanet