Tämä on keskustelu Betan ja myyntiversion ero?, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Noin äkkiseltään eroa kenttäeditorissa ei ole. Toisin sanoen Betan editori on aivan yhtä laaja kuin myyntiversion. Pelasin kummankin editorit auki ...
Noin äkkiseltään eroa kenttäeditorissa ei ole. Toisin sanoen Betan editori on aivan yhtä laaja kuin myyntiversion. Pelasin kummankin editorit auki ja arvostelukoodissa tuli tryphy samassa kohtaa kun kaikki harjoitukset oli pelattu. |
Nyt pelaan:
Toisin sanottuna halutakseen saada kaiken hyödyn irti editorista on pelattava noi kaikki kentät läpi ja löydettävä sieltä ne kaikki esineet |
Se missä sinä näet hulluutta, minä näen hauskan vitsin.
Hmm, betan kenttäeditorihan on hyvin rajoitettu? Eli kokoversiossa editori on täysin yhtä rajoitettu, mutta uusia esineitä tulee sitä mukaan kun pelaa yksinpeliä läpi? Selvä, kuullostaa ihmeelliseltä. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Slay Radio - Go retro!
Jep. Varsin yksinkertaista logiikkaa. Näin minäkin sen olen alusta asti sisäistänyt. Kunhan olen ensin saanut nuo kaikki "rakennustarvikkeet" hommattua noista koko version kentistä ja tehnyt harjoitukset, rupean suunnittelemaan varsinaisen ensimmäisen kenttäni tekoa. |
En osaa sanoa, ehkä kertonee mikä tekee siitä rajoittuneen. Tai sitten kysy, onko se rajoittunut. Jos, niin ei ole vaan tosiaan ihan samat systeemit kun myyntiversiossa. Eli siis betassa pystyy loihtimaan yhtä hyviä kenttiä kuin myyntiversiossa. Työkalut ovat kyllä laajat ja mielikuvitustahan tuo tarvitsee, että saa erilaisia systeemejä tehtyä. |
Nyt pelaan:
Jep, Betassa vaan ei saa ihan yhtä hienoja kenttiä aikaan, sillä tarrat, koristeet ja materiaalit ovat hyvin olennaisia kenttien teemoja ajatellen. |
Eli Betassa saa samanlaisia, mutta karumpia? Tuskin mitään uskomatonta uudistusta nähdään. |
jjjo
Okei? Näinpä sitten... |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Aaa, sentään esineitä tulee lisää. No, onhan tuossa betassa jo ihan kaikki tarpeellinen. Lisää esineitä ja tarroja on kuitenkin kiva saada. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Niinno.. |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
kaikkia materiaalejahan tuossa betassa ei tietenkään ollut... joten itse ainakin toivon että kokoversiossa olisi jotain esim. magneetti/liima -materiaaleja, joilla voisi keksiä jotain vänkää.. vaikka katossa kävelyä tai muuta huisia |
Jos nyt jotain, niin ainakaa (toivottavasti) nettipelaaminen ois sujuvaa. tossa betassa pysty puhumaan tasan minuutin mikkiin, kun kumpikaan ei kuullu toisiaan, tai toinen ei kuullut toista.. |
Mulle tuli kanssa mikki ongelma betaa pelatessa. Se oli samanlaista kun joskus pelasin bf demoa, eli mikki toimi todella vähän aikaa ja huonosti, ja konsolin joutui käynnistää uudestaan, että sen sai toimimaan. Sitten oli tätä betaa pelatessa myös ihan uus ilmiö, jossa ääni kuulu vaan toiseen korvaan tosta mun mikistä (Kummankin korvan mikki, eli stereo tai joku semmonen). |
Kun tässä keskustelussa käsitellään nyt tätä myyntiversiotakin, niin mitenkäs tuo äänichattiminen toimii käytännössä Playstation3 eye kameran kanssa? |
Last edited by Little_big-MAD; 04.11.2008 at 21:22.
Kaikki kuulevat jutustelusi, eli et valitse erikseen vastaanottajaa. Pääasiassa sieltä on kuulunut naurua, kun beta-vaiheessa pääsi porukalla peeloilemaan. Playstation Eye:n mikrofoni riittää vallan hyvin. |
Slay Radio - Go retro!
Hienoa! Aika makean määrän rahaa siitä joutuikin pulittamaan. Onneksi näköjään ihan hyvään kohteeseen meni nekin roposet. Tämä päivä pitäisi vielä jaksaa ja sitten odotuksen osalta ollaankin jo voiton puolella kun heti kotiin päästyäni töistä alkaa pitkä viikonloppu. Huomena nukun kunnon unet kun ei tarvitse ennen seuraavaa maanantaita enää raahautua töihin! |