Tämä on keskustelu LittleBigPlanet, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Yleensä olen skeptinen tosiaan kenttäeditorien laajuudesta, mutta vaikuttaa siltä, että nämä kaverit oikeasti meinaavat tehdä mahdolliseksi kokonaisten kunnon kenttien teon. ...
Yleensä olen skeptinen tosiaan kenttäeditorien laajuudesta, mutta vaikuttaa siltä, että nämä kaverit oikeasti meinaavat tehdä mahdolliseksi kokonaisten kunnon kenttien teon. Tuntuu siltä, että koko pelin idea on kenttäeditorissa ja tuossa lopun kentänjakovideossa vaikutti siltä, että pelintekijöiden ja pelaajien itse tuottamat kentät ovat samassa 'laarissa' netistä haettavana. |
Pelin virallinen traileri, nyt tekijöiden kommentti raidalla! http://youtube.com/watch?v=L8EIaojPfXE |
Slay Radio - Go retro!
Parhaat pelaajien tekemät kentät siinä syksyn PSN:n kautta jaettavassa demossa julkaistaan 2008 alussa tulevassa Blu-Ray julkaisussa. |
[zD] zeroDignity
Milles kaikille alustoille tämä tulee? |
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
PS3 yksinoikeus, Sony julkaisee pelin. |
[zD] zeroDignity
Kyllähän tää nyt on pakko saada. Oon aina pitäny kenttäeditoreista ja tässä näyttäisi olevan AAA+ luokan editori. Muutenkin peli näyttää vähintäänkin hauskalta pähkäilyltä ja pomppimiselta |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
LittleBigPlanet näyttää kauniilta pikku peliltä videoiden perusteella. |
Mielenkiintoista tekstiä pelistä ja uusia kuvia, vaikka juttu itsessään ei ole mikään kovin uusi |
Slay Radio - Go retro!
Edelleen ihq: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4491 |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Tyttöystävä joka ei siedä videopelejä katselee LittleBigPlanetia niin innolla että kuola valuu suusta...onneksi olen itse yhtä innoissani sillä tästä tulee kyllä liian hauskaa toimintaa |
LBP:sta tulee jonkin sortin demo saataville syksyllä/loppuvuodesta, kun taas valmista/kokonaista versiota joudutaan odottelemaan ensivuoden puolelle (Q1 2008). |
Mainospuheet: |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
E3-video oli kerrassaan upea. Valoi yhä vaan enemmän uskoa tuon pelin mahtavuuteen. |
|
Nyt pelaan:
Öhh... katoin nyt ensimmäisen videon tosta, onko se joku party tasoloikka peli jossa ollaan muiden nettipelaajien kanssa tekemisissä? |
Juh, eli netissä tai saman koneen äärellä pystyy 4 pelaajaa pelaamaan kenttiä läpi tai luoda uusia kenttiä. |
|
|
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
|
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Onkos tästä pelistä tulossa / on jo demo? Itse en pysty asiaa tarkistamaan kun oon mökillä mut huomenna voisin kylä tarkistaa |