Tämä on keskustelu LittleBigPlanet, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Viestin lähetti alunperin Ma_Tas Milloinkas tämä julkaistaa? Keväästä on puhuttu aiemmin, mutta nyt on myös uhkailtu että ainakin Euroopan julkaisu ...
|
plääh
Kun kyseessä on UK-pohjainen tiimi, niin UK-release date tarkoittaa melko varmasti sitä ihan ensimmäistä päivämäärää. Joka siis tällä haavaa Syyskuu. |
|
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-os...autteista.html
(kauppapalaute lista)
Eiks jossain vaihees huhuiltu että Beta tulis viimevuoden puolella? Ei oo mun tietääkseni tullu, niin onko kenelläkää mitään aavistusta millon tulee, vai tuleeko yhtään...Kiitos jo etukäteen |
NYT PELAAN Ps3: Socom: Confrontation, Modern Warfare 2, LittleBig Planet, Motorstorm: Pacific Rift
Odotan: Assassins Creed 2, MAG
Tulee sitten kun on tullakseen. Julkaisun lykkäys varmasti siirsi open betaa samanmoisella ajalla. Tämä on sen verran tärkeä peli Sonylle ja MM:lle, että eivät varmasti tule päästämään mitenkään keskinkertaista buildia ulos. Tätä peliä tullaan viilaamaan loppuun asti ja huolella. |
|
Sony yrittää saada peliä ulos syyskuussa, sanoo psu.com |
|
plääh
Muuten, kun oli keskustelua siitä, kuinka moni oikeasti pystyy tekemään hyviä kenttiä, niin uskoisin että kaikki eivät suinkaan tule keskittymään kenttien tekoon, vaan tekee pienempiä objekteja joita muut voivat sitten käyttää kentissä. |
|
|
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Itse kun ajattelin keskittyä eniten kenttäsuunnitteluun, niin ei minulta niin paljoa vapaa-aikaa (enää) löydy että ehtisin jokikistä puuta ja rakennusta itse maalailemaan upeannäköiseksi. Muistan Heroes of Might & Magic 4 -karttaa tehdessä kuluttaneeni aikaa 20% itse kenttäsuunnitteluun, ja sitten 80% ajasta hiomaan kosmeettisia puolia täydellisyyteen. |
Sitähän se on usein |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Muutama uusi gameplay-video pelistä (CES08): |
Slay Radio - Go retro!
kyllä tämä kiilailee odotuslistan kärkeen, ei sille mitään mahda. |
|
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Hauskan näköistä noi Nisun postittamat videot. Ihan kiva noi avattavat lisämateriaalit. Toivottavasti saadaan kootua hyvä porukka rakentelemaan. Voisi pitää kilpaiun KFinissä että kuka tekee parhaan radan, objektin ja tiimissä tehty ja hyvin toteutettu taso. |
Yksi video lisää. |