Tämä on keskustelu LittleBigPlanet-peliseura, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Viestin lähetti alunperin Akke95 Joululahjaksi sain, olen Jalapenosedän kaivoksissa ja o lin viimemetreillä jossa oli isoja pyöreitä pyöriviä juttuja joista ...
Jos joltakulta puuttuu vielä nuo kaikki 4x-osuudet, niin voipi lisäillä minut. Pitäisi ne hommata vielä. |
Last edited by M?; 02.02.2009 at 19:32.
Tulisko joku pelaamaan nyt mun kanssa? Olen vasta toissapäivänä pelin saanut, mutta jotain mexico paikkaa vetelen. Se paikka missä pitää vapauttaa eräs jätkä linnasta pommeilla XD |
Pelaan nyt: MW2, CoD4 ja BC2
Lisätkää mut kans kaverilistalle!! Iteltä puuttuu kaikki 4x hommat ja aika paljon niitä myös niitä 2x.. |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Lisäilkääs Killerbon- |
Lisäilkääpä PSN: Artieficial. Sain LBP:n tässä hiljattain, joten en ole vielä paljoa peliä pelannut, mutta kaipaan kovasti peliseuraa. |
"The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss." --Hitchhikers Guide to the Galaxy
Mut voi lisäillä kanssa kaverilistaan ja voin auttaa pelaamaan kenttiä läpi ja etsimään palkintokuplia. |
Itsekin kaipaisin peliseuraa tuohon LittleBIGPlanetiin... En ole vielä edes mennyt tarinaa lävitse enkä haluakaan... Haluaisin pelata muiden tekemiä leveleitä netisä... Joten kaveripyyntöja saa lähettää mullekkin... |
Last edited by Lafta123; 14.02.2009 at 13:45.
Meikäläisen voipi kans lisäillä listaan niin voipi sitten jossain vaiheessa hommailla ainakin noita neljän pelaajan pallukoita. Tälä hetkellä tosin vielä viimeistelen ekaa kenttääni joten en varmaan ihan heti tule netissä hirveästi pelailemaan, mutta jossain vaiheessa kylläkin. |
Pelikonsolit: PS3 | XBOX 360 | Wii | PSP | NDS |
Lisätkää: Eetu_93 Pelin sain vasta eilen. |
Nyt: Battlefield 3 (PC) & Saints Row 3 (PS3)
Tarvisin apua tuossa trophyssa Party Person ja Booty Master. Siis tarvitsen 3 pelaajaa ketkä voisivat pelata kanssani tuosta tarinasta ne 4 leveliä missä on niitä 4x paikkoja että saisin loput palkintokuplat ja tuon party person trophyn, jos joku on halukas auttamaan niin ilmoittaa vaan |
4x- ja 2x-paikkojen tarroja voisi metsästää. |
Lisäilkääs ken kerkeää PyoVeli ite pelailen nyt kz2 ja lbp |
Juu pleikka tuli taloon lauantaina ja LBP mukana. Todella tyytyväinen olen peliin. Arvostaisin kovasti jos joku lisäisi minut listalleen että voisi sitten joskus pelailla. |
2 kenttää uupuu 100%:sta ja ainoastaan Keräilijä olisi vetämättä kuolematta läpi... voisitte vähän avittaa, ja joku päivä tulla vetämään mun kanssa nuo 4X- kohdat läpi, niin pääsisi keskittymään tuon Keräilijän suorittamiseen |
Mä tarvisin kans apua noissa 2x ja 4x kentistä. Erityisesti Keräilijän ja Temppeli kentät on tekemättä.. Kaikki kentät oon vetäny kuolematta, mutta yritän saada sitä hopea trophya, että kerää kaikki palkintokuplat.. Kahdesta "maasta" oon vetäny 100%, mutta muissa on sitten ~80% kerätty.. |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!