Tämä on keskustelu Pelin hankkiminen, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Eli täällä on tietävää porukkaa jotka ovat selanneen Internetin läpikotaisin. Kysymys kuuluu, mistä kannattaisi kyseinen peli hankkia. Suomalaisesta verkkokaupasta vai ...
Eli täällä on tietävää porukkaa jotka ovat selanneen Internetin läpikotaisin. Kysymys kuuluu, mistä kannattaisi kyseinen peli hankkia. Suomalaisesta verkkokaupasta vai kannattaako raahautua 22. päivä vaikkapa kuopion giganttiin? Mitenkä on? |
über - ü = ber + ta = ber/ta = ~ta/ber - / = taber-r = tabe
Varmin valinta tietysti olis joku citymarket tai prisma jne. Halvimmasta en sitten tiedä. Onneks oma avokki on citymarketissa töissä niin saa sitä kautta nopsaan ja sopivaan hintaan |
Where death is most alive.
itse tilasin gamestopista(ihan suomalainen pelikauppa) semmosella tarjouksella: kun vie 2 peliä ja 90 senttiä saat Littlebigplanetin ja 22. päivä ne mulle sano antavansa. http://www.gamestop.fi/ |
Jos halpaa etsii ja omistaa esim. Visa Electronin niin yksi vaihtoehto on tilata Base.comista. Hintaa postikulujen kanssa tulee alle 36£ eli n.46. Ei tule alv/tulli lisämaksuja koska myydään Englannin mantereelta (alv maksettu/ei tullia EU maiden välillä). |
Last edited by karik134; 30.10.2008 at 12:35. Syy: lisäystä
Cathodehan ottaa sitten samantien kun tulee varastoon (eli paria päivää etuajassa kuten näin kaupassa työskenneenä tiedän) ja hankkii meille jokaiselle pelit |
Tosin mietin pitäisköhän vaan ajaa lähimpään kaupunkiin (70km kuopio) ja gigantti koska usein siellä julkaisupäivänä pelejä myydään 49.90e.. kuten aikoinaan gta4 esim. Tosiaan.. onkos se julkaisupäivä nykyisin mikä kun netissä velloo huhuja 20-23. ja jossain jopa väitetään että 30. |
Taas on sellainen peli kyseessä jonka haluaisi mahdollisimman nopeasti, ja nyt jänskättää että tuleekohan peli Discshopistakin sitten 22.10 mennessä postilaatikkoon, kun sivuillaan on julkaisuajaksi laitettu 5.11 :s |
base.com/dvd.co.uk:sta tuli postia että uusi julkaisupäivä on 31.10 |
Last edited by karik134; 20.10.2008 at 19:02. Syy: korjaus
Noi julkaisuajankohtien muutokset taitaa liittyä tohon etusivun uutiseen. Ei ***** *****. |
Where death is most alive.
Game Stop Kamppi, Helsinki. Peli nyt ennakkotilattu. Jos kellään tietoa tuosta ohjekirjasta, niin sellaisen olen ehdottomasti ostamassa. |
Kiitos myöhästymisen, tänään ehdin käydä ostamassa tämän ennakkoon 90 sentillä gamestopista. Vaihtoon meni pleikan mukana tulleet motorstorm ja resistance. |
Itse ostan pelin julkaisu päivänä varmaankin gigantista |
Itse varasin pelin Tampereen GameStopista noin kaksi viikkoa sitten, tarjousta hyödyntäen |
Do you feel lucky, punk?
Amazon.co.uk - Sieltä olen ostanut myös GTA IV:n ja Midnight Club: Los Angelesin. |
Jos ostan tän pelin esim. vaikka tuolta amazonista niin onko siinä suomen kieltä ollenkaan? Tulliihan ei tule erikseen.. |
Tällä hetkellä pelatuimmat peli: NHL10 ja NFS: Shift :D // PS3 pelit: Motorstorm, NHL 08, Skate, Tiger Woods PGA Tour 08, Burnout Paradise, GTA IV, NHL 09, Little Big Planet, Skate2, Resident Evil 5, Call of Duty 4, NHL10, NFS: Shift ja Uncharted 2
HC Piiska #4 Seppälä [Alias: Niko Kapanen]
Tääl päi yleensä gigantist ei oo mitään uusia pelei aina heti löytyny.. Esim tos K Citymarketiski löyty heti 23.päivä Far Cry 2 ja gigantis tuskin oli edes. Luultavasti sittari on se josta hommaan, tai sitten ei. Pääasia et saa pelin taloo sit ens viikol luultavasti. |
Onko nyt kellään mitään virallista tietoa milloin tää peli oikein tulee? Hobbyhallin mainoksessa oli esimerkiksi eilen, että julkastaisiin tänään. VPD tai joku muu pulju myös väitti yhessä vaiheessa tätä päivää. Jotkut taas marraskuun 7päivää? |