Tämä on keskustelu LittleBigPlanet-peliapuketju, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Viestin lähetti alunperin MrPako Pääsee siitä hyppäämälläkin yli. ööh, nyt kun kunnolla muistelen, niin taisin mäkin muutaman kerran hypätä siitä ...
Kysymys haamukentästä, mistä löytyy kilpi, se tarra puuttuu jotta saa viimeiset esineet? Olen aika pitkälle jo pelannut ja kilpeä en ole nähnyt. |
En saa PS-Storesta lataamia ilmasia costumeja näkymään itse pelissä.. Onko jollain muulla ollut vastaavaa ongelmaa/ratkaisua?? |
Hondo, He's Old School !!
Mitenkäs noita suosikkikenttiään voi heittää omaan kuuhun? |
Last edited by Vinnie; 24.12.2008 at 14:48. Syy: Syykin löytyi.
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Houston, meillä on ongelma. |
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Tarvis hieman apua: |
Myöhemmin samasta kentästä sieltä missä on ne kaksi pyörivää polkupyörän rengasta ja toisen päällä pitää hyppiä että saa ne ylemmän rekaan ympärillä olevat pallukat. |
Joo että sellane et kun mulle tulee että "Profiilisi on liian suuri eikä sitä voi tallentaa ymym.." niin että voiko tuon "ohittaa" jotenkin vai pitääkö vain poistaa yhteisökentistä saamia esineitä ym? |
Valitettavasti MediaMolecule ei ole tähän vielä järkevää ratkaisua tehnyt, joten kannattaa mahdollisimman nopeasti vain poistella yhteisökentistä saatuja esineitä, jotta tarinakentistä kerätty tavara ei ala katoamaan. MediaMolecule on varmasti saanut kuulla tästä samasta ongelmasta useita kertoja ja siellä suunnitellaan päivitystä, joka korjaa ongelman. |
Miten saan "maalin" oma tekemään kenttään? Eli tein kentän eikä sitä pääse läpi. |
Nyt: Battlefield 3 (PC) & Saints Row 3 (PS3)
nettipelit: Warhawk, Resistance: FOM, MotorStorm, LittleBigPlanet, MotorStorm PR, Uncharted 2 AT, DJ HERO
Haluatko päästä rakentamaan LBP kenttiä muiden suomalaisten kanssa? Liity Frozen Sackboys -tiimiin!