Tämä on keskustelu KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset, Yhteisö - LittleBigPlanet alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Itse olen saanut vasta yhden kentän luotua. Jouluaiheinen helppo rata. PSN nimellä löydätte. Eli Mage_016...
Itse olen saanut vasta yhden kentän luotua. Jouluaiheinen helppo rata. PSN nimellä löydätte. Eli Mage_016 |
Last edited by XShava; 13.02.2009 at 17:54. Syy: Edit: Kuvattu
Eikös tämä ketju ole aika lailla sama kuin itsetehtyjen kenttien helmet. |
Ketjun tarkoituksena on tuoda julki omat kenttänsä ja sen, että on ylipäätänsä niitä tehnyt. Eli toiveena/tavoitteena olisi lukea mahdollisimman yksinkertaisesti ketkä meikäläisistä on kenttiä tehnyt ja miten ne löytää. Ehkä jopa minkä nimisiä kenttiä. Kehut sitten näistä löytyneistä kentistä voi panna tonne itse tehtyjen kenttien helmiin. |
No käykääpä katsomassa luomuksiani. Muutama tehty jo Betan aikana. Parannuksia jo tehty osalle kentistä ja lisää tehdään jos niin pyydetään. Vinkki!....jos kenttä tuntuu hankalalta ja jää kesken niin mieluummin parannusehdotuksia kuin "roskaa" tageja kiitos. Kentät löytyy varmaan PSN nikit kautta tai sitten lisäätte mut kaverilistalle jolloin löytäminen varmistuu |
Traveller of the Year mun leveli |
Last edited by XShava; 13.02.2009 at 18:05. Syy: Kuvattu
Multakin löytyy pari leveliä, mutta eivät ole kovin ihmeellisiä Tomi19 on nimi.. Pitää kattoo jos jaksais väsätä jotain hienompaa.. |
Tällä hetkellä pelatuimmat peli: NHL10 ja NFS: Shift :D // PS3 pelit: Motorstorm, NHL 08, Skate, Tiger Woods PGA Tour 08, Burnout Paradise, GTA IV, NHL 09, Little Big Planet, Skate2, Resident Evil 5, Call of Duty 4, NHL10, NFS: Shift ja Uncharted 2
HC Piiska #4 Seppälä [Alias: Niko Kapanen]
Itseltäni löytyy tällä hetkellä 2 kenttää, josta tosin ensimmäinen tekemäni on parempi. |
Werty.Reel Everything is DoubleFine Twit Wollocks
"My relationship with gaming is like mämmi. Looks like shit but tastes halfway decent."
Minunkin kenttiä saa käydä vapaasti kokeilemassa. |
Aikajärjestyksessä kaikki kentäni, joista lähes puolet veljen tekemiä. |
Käykäähän kaikki testaamassa mun uus kenttä: Save the princess!... |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Käykää testailemassa miun kenttiä: LittleBigMachines [Part1], LittleBigMachines [Part2], Temple of Light ja LittleBigUnderworld. |
"There must be a beginning of any great matter, but the continuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory."
Haluatko päästä rakentamaan LBP kenttiä muiden suomalaisten kanssa? Liity Frozen Sackboys -tiimiin!
Kolmas kenttäni on nyt kaiken kansan testattavissa! Käykää kokeilemassa. Kentän nimi on Lost in Factory. Kenttä on täynnä tekemistä ja vaarallisia ansoja. Vaikeustasokaan ei ole sieltä helpoimmasta päästä. Sydämiä saa taas antaa oman tahdon mukaan kuten myös palautettakin. |
nettipelit: Warhawk, Resistance: FOM, MotorStorm, LittleBigPlanet, MotorStorm PR, Uncharted 2 AT, DJ HERO
Haluatko päästä rakentamaan LBP kenttiä muiden suomalaisten kanssa? Liity Frozen Sackboys -tiimiin!
Tulipa tehtyä kolmas kenttä Fallout-teemaa mukaillen. Kulkee nimellä Sackout: Quest for the holey water chip. Ihan tyytyväinen olen tuohon, vaikka aikaa menikin ihan rutkasti tekemiseen. Piti testailla Paintinatoria kentänteossa samalla |
Werty.Reel Everything is DoubleFine Twit Wollocks
"My relationship with gaming is like mämmi. Looks like shit but tastes halfway decent."
Kokeilkaapas käydä testaamassa minun kolmatta kenttää. Ajatus ja toteutus on yksinkertainen, mutta hyvä(niin luulisin? |
PS3
Mulla on hyvii kenttii |
Last edited by Jokke7; 29.12.2008 at 19:00. Syy: kirjoitusvirhe.
Pelit pelauksessa: AC Brotherhood sekä NHL11
Tuli tässä mieleen, että täällä on varmaan isukkeja jotka on tehneet lapsilleen (n.4-5V) ku itte en oo jaksanu opetella ratojen tekemistä ja ois kiva jos joku tekis ihan suomineuvoilla että mitä pitää tehdä ja mielellää sellanen, että sen ikänen osais ilman neuvoja tehdä radan läpi |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Eka oma kenttä julkaistu: |
Näillä pelataan: Panasonic AX-200, Orbit, Sub Focus, RX-V559
Nyt pelaan: Half Life 2 (PS3), EnJuuriMitään (Wii), Kerää pölyä (DS), Go Explore! (PSP), Hattrick: Delirious (VI.801)