No niin Eagle, jokos olisi pelin aika?Tässä juuri parin päivän pelitauolta (kesämökiltä) kotiuduttu ja tekisi mieli takaisin "sivistyksen" pariin.
![]()
Tämä on keskustelu Mario Karttia kimpassa, Yhteisö - Mario Kart [Wii] Foorumi alueella, joka on osa-alue Nintendo alueella: Unohtui taas....
Unohtui taas.![]()
SJ Sharks <3 B) Presidents' Trophy Winners 2009 5 Players from Sharks in Olympic Final 2010 <3
Favorite Players: Boyle, Pavelski, Couture & Marleau 13.5.-11 San Jose-Detroit 3-2 HIFK/Peltonen!
No niin Eagle, jokos olisi pelin aika?Tässä juuri parin päivän pelitauolta (kesämökiltä) kotiuduttu ja tekisi mieli takaisin "sivistyksen" pariin.
![]()
Oisko kukaan kiinnostunut näin yöaikaan ottamaan parit skabat?
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
Niin! Tulkaa kaikki pelaamaan. Minä haluan. Jos vaikka tuossa seitsemän aikoihin illalla kokeiltaisiin ja kymmentä minuuttia aikaisemmin huone pystyyn oki?
Mario Kart Wii: 2836-0225-6317 (Täynnä)
SSBB: 2277 8196 9316
Mä oon mukana todennäkösesti.
Mukana ollaan, ja toivottavasti paremmalla menestyksellä kuin eilen Brawlissa tetsuon kanssa...![]()
Mukana ollaan.
Edit: Missä kaikki? Jamppe, tetsuo ja minä vasta haussa.
Edit2: Pelataanko WW:tä jos ei tule lisää populaa?
Last edited by Kurimus; 03.07.2008 at 18:16.
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
Ääh... Piti lähteä auttamaan faijaa rakennustarvikkeiden kuskaamisessa, mutta reissussa kestikin pitempään kuin piti, joten en ehtinyt mukaan... Millos olis halukkaita uusintaan?
Vaari. Nyt?
E: Samapa tuo, kun ei kiinnosta niin ei.![]()
Last edited by Eagle; 03.07.2008 at 19:01.
SJ Sharks <3 B) Presidents' Trophy Winners 2009 5 Players from Sharks in Olympic Final 2010 <3
Favorite Players: Boyle, Pavelski, Couture & Marleau 13.5.-11 San Jose-Detroit 3-2 HIFK/Peltonen!
Meikällähän on kartti hyvin hallussa vaikka onkin melko pitkä tauko ollu alla![]()
Vaarallisen hyvin.![]()
No oiskos tänää peliä johon ehtis mukaan?
Taitaa mennä kaljan puolelle. Liian hyvän ilman pisti.
Eääh... Liian kuumahan siellä ulkona on. Tänään oli autokoulun toisen vaiheen arvioiva ajo ja eihän niissä romuissa ole edes ilmastointia! Onneksi olin tullut paikalle mopolla joten kotimatka olikin sitten jo aivan toista...Mistä mieleen että voisi taas pitkästä aikaa kokeilla kaksipyöräisiä Kartissakin. Tullut hieman liikaa fiilisteltyä Wild Wingillä ja Flame Flyerilla, joten olisikohan se vaihteeksi Warion customin aika...
Kiinnostasko ketään pelailla tänään?
Tänään ei varmaan, mutta huomenna olen kai klo 15-19 välisenä aikana jossain vaiheessa kaverin kanssa pelailemassa. Tarkemmin en osaa sanoa.