Tämä on keskustelu PlayStation Network -henkilökortit (Huom! Vain yksi kortti per lärvi!), Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Eli tänne saa postailla noita omia Tröfee kortteja jos on tehnyt. Tällähetkellä sony ei tarjoa omaa vaihtoehtoa joten parasta käyttää ...
Eli tänne saa postailla noita omia Tröfee kortteja jos on tehnyt. Tällähetkellä sony ei tarjoa omaa vaihtoehtoa joten parasta käyttää |
Last edited by Viper7; 06.08.2008 at 23:13.
|
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Last edited by aleksi0; 11.04.2010 at 12:06.
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
No ei vielä ole paljoakaan noita pelejä tullut jotka tuota tukee, mutta kyllä se lähtee käyntiin pikkuhiljaa. Itsellä käynyt tuuri että uncharted, SSHD ja Pixel junk eden on kaikki omistuksessa. |
on myös hyvä sivusto josta saa noita trophy kortteja, kuten kaljuapina ovelasti näytti. |
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Siis mikä näiden korttien tarkoitus on? Onko nämä vaan semmosia, että jos jaksaa niin voi huvikseen tehdä itselleen tommosen nuilla sivustoilla ja muille näyttää. Vaikkakin tossa pystyy laittamaan mitä sattuu. Nämä ei siis ole mitään semmosia jotka jotenkin voi "ladata" netistä PSN-jutun kautta että nuo tiedot tulee automaattisesti? |
NYT: Gran Turismo 5, Red Dead Redemption, FIFA 11 // OSTOLISTALLA: Killzone 3, inFamous 2
Last edited by Miqail; 03.09.2008 at 15:36.
Siis mä en nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan kun olen tuota sivustoa vähän selaillut.Voisko joku vähän opastaa tyhmää. |
"I suppose I should have quitted when i was ahead,but what is that they say,fortune favors the bold... right!,lucky me" - Nathan Drake
- Rekisteröidy plafireen (tai vaihtoehtoisesti johonkin muuhun trophy kortti systeemiin) |
Last edited by Mustafa; 09.11.2008 at 11:10.
|