Tämä on keskustelu Trophies: Burnout Paradise (64 kpl), Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Bronze Trophies Repair your car : Awarded for driving through any Auto Repair Set a Time Road Rule on any ...
Bronze Trophies |
Last edited by Kaljuapina; 01.10.2008 at 13:47.
Tässähä on tällee mukavasti |
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Pitääkö peli aloittaa alusta, että saa trophyja? |
Burnout on tiettävästi toinen kahdesta PS3-pelistä, joissa trophyt voi saada jo olemassaolevalla gamesavella. Kaikki suoritukset ovat tiedossa pelitalletuksessasi, ja se on linkitetty käyttäjätiliisi, joten trophy-päivityksen tultua voi parhaimmillasi nähdä useampia kymmeniä trofee-nootteja plingahtelemassa heti pelin käynnistäessäsi. |
toden näköisesti minun pitää mennä ostamaan kameran että saisisin sen platinium trophy kun olen mennyt 100% autolla ja 101% moottoripyörällä |
Joo onpahan suht hanurista, jos pitää joku webbis hommata. Saisi edes jonkun kuvan kovolta lähettää. |
"Come on, everyone, let's Wang Chung tonight! What? Everybody Wang Chung tonight! Wang Chung or I'll kick your ass!"
Trophy päivitys(1.50) on ladattavissa ja kokoa on 35mb. |
Pistetään tuo nyt sitten tännekin: http://www.criteriongames.com/article.php?artID=350 |
Loistavaa mahtavaa. |
Hienoa saada yksi peli lisää taas missä trophyt mutta miinuksia kun joutuu aloittaa uuden saven ja tuosta usb kamerasta. Saa lisätä myös kaverilistaan jos kaipaa peliseuraa. Ja jos joku omistaa pk-seudulla ps3 eyen voisin olla kiinnostunut vuokraamaan. |
Nonii nyt tuli täst eka kultatrophy hyankittua |
Täytyy sanoa etten tähän peliin ihan kunnolla jaksanut perehtyä kun tämän ostin. Mutta vasta nyt näiden loistavien palkintojen myötä on inspannut ihan uudella tavalla tämä peli. Juuri tuli hommattua 100% ja ensimmäinen platina palkinto ikinä pamahti tästä tilille. |
Nyt on pakko kysyä neuvoa miten tehdään se 10th time challenges Kun olen sitä yrittänyt tehdä onlinessa ainenkin hostina mut saako siinä olla hostaaja jos yrittää saada tuon trophyn |
Sama ongelma täällä. Eilen nakuttelin time challengeja: 4 pelaajan kesken, autoilla, yhteensä 50 challengea. Eikä vaan ropise ei... prkl... |
Hm, mulla tuo napsahti aika pian sen jälkeen kun rupesin onlinessa pelailemaan, alkuun pyörällä ja sen jälkeen autolla ja ihan sekalaisesti eri pelaajamäärillä. Silloin tosin en hostannut pelejä. Nykyään melkein sitten enemmän toimii hostina kun tuolla on, eiköhän sitä tänäänkin illemmalla tuolta itsensä löydä. |
Mulla on ongelmii ton "suorita 10 challengea" kanssa ku en saa sitä millään. Oon tehny challengei joku 20, mut ei vaan tuu |
No niin nyt on tämäkin ongelma selvitetty! |