Tämä on keskustelu Trophies: Call of Duty: World at War (45 kpl), Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Saattaa sisältää spoilereita, joten lukeminen omalla vastuulla. Bronze Trophies Get Your Hands Dirty - Complete 'Semper Fi' on Veteran difficulty. ...
Saattaa sisältää spoilereita, joten lukeminen omalla vastuulla. |
Mitä toi solo only tarkoittaa? |
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Aika pirun hankala trophy varmaan se missä |
Olisiko kellään heittää tuohon Purple Heartiin mitään tarkempaa määritelmää? |
Pienellä googletuksella selvisi, että pitää kuolla 10 kertaa yhdessä tehtävässä. Jossakin luki että tuon saisi nettipelistäkin kuolemalla 10 kertaa yhdessä pelissä. Itse tuli tuo saatua samalla kun yritin tappaa sitä kenraalia pistoolilla. |
"Come on, everyone, let's Wang Chung tonight! What? Everybody Wang Chung tonight! Wang Chung or I'll kick your ass!"
Ei jumankapi onnistuin tossa amzellin ampumisella pistoolilla jea wuhhuuu! |
¨"The Professional - Shoot all of Amsel's henchmen, including their attack dog, without reloading. (Solo only) |
The Professionalissa ammut ne jampat siinä alussa, sieltä suihkulähteestä. Vinkkinä että sen koiran voi myös puukottaa. Ja niitä jamppoja saa ammuttua 2 per luoti. |
Ohjeet kaikkiin: |
OGS
Olisi ongelmia Grave Robber -trophyn kanssa. Pelasin "Heart of the Reich":in läpi, ja pääsin "Downfall" -tehtävään. Kaikista muista kentistä olen saanut Death Cardsit paitsi Downfallista, mutta kun katoin Youtube videon perusteella, että missä se on, niin sitä ei löytynyt siitä huoneesta. Eli menin siihen pieneen huoneeseen, jossa on kolme kuollutta miestä, mutta vaikka kiertelin huonetta ympäri, en sitä löytänyt. Kirkkauden säätö maksimiinkaan ei tuottanut tuloksia, vaan Death Card on hävinnyt. Tämä on ensimmäinen kerta kun pääsin tähän tehtävään asti, eli en ole aikaisemmin hankkinut sitä. |
Just. |
Olet varmaan pelannut joskus aikaisemmin nämä 7 ekaa läpi ja nyt myöhemmin pelannut läpi loput kentät? |
Joo itselleni on sitten käynyt juurikin niin |
Listalla ei pistänyt minun silmääni tätä trophyä. |