Tämä on keskustelu Mistä helppo platinum?, Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Itselläni on 2 platinumia ja kiinostaisi lisää.... Elikkä mistä saisin helposti platinumin tai mistä pelistä saa hyvin trophyja? itse sanon ...
Itselläni on 2 platinumia ja kiinostaisi lisää.... |
aurinkokuninkaat #24
Prince of Persiasta sain platinan yhdellä läpipeluukerralla. Mut aika säälittävää ostella pelejä pelkkien helppojen platinoiden takia... |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Resident Evil 5 |
aurinkokuninkaat #24
ennen teinit sanoi vanhemmilleen: osta tää peli mulle, no osta! OSTA OSTA! se on niiiin hyvä peli. Nykyään sanotaan: Sun on ostettava tää mulle, mä haluun tän, täs on niin helpot trophyt! |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Mun mielestä on kans vähän säälittävää huorata Warhawkista trofeita sopupelin avulla. Joten... pick your poison. |
Burnout Paradise on laatupeli, jossa on todella helppo platina. Ainoa haittapuoli on, että yksi trophy vaatii PS3-yhteensopivan kameran. |
Tulevassa Terminator: Salvation pelissä näyttää olevan naurettavan helppoa saada Platinum |
Do you feel lucky, punk?
ps3trophies.org foorumilta kerätty platinumin vaikeus äänestyksen tuloksia |
Ömm... |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Joo burnout paradise on loistava peli ja trophyt naurettavan helppoja. Platina on sama kuin hopea trophy vaikeudellaan., |
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Itelle napsahti eka platina eilen Resident Evil 5:sta ja lopujen lopuksi mielestäni se on melko helppo saadakkin. Oikestaan suurmmat vaikeudet oli tuossa 2-3 kentän loparissa Professional tasolla ja tietysti kaikkien aseiden ostaminen ja päivittäminen vie hieman aikaa. |
Pelikonsolit: PS3 | XBOX 360 | Wii | PSP | NDS |
aurinkokuninkaat #24
on kyl aika outoa että peli hommataan pelkkien trophyjen/gs:n takia. itellä nyt menee siinä raja, että "paskaa" en pelaa vaikka kuinka helpot palkinnot siinä olisikin. |
Itse nappasin Alone In The Darkista samalla kun vedin pelin läpi. Ihan hyvä peli oli |
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/.../Encore2K7.png | Don't underestimate the other guys greed!