Tämä on keskustelu Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl), Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: 58 11 2 1 (1 hidden) I knew we'd make it (Bronze) Campaign: finish Operation Aurora Retirement just got postponed ...
|
Last edited by Kazer; 21.11.2010 at 12:19. Syy: Vietnam-DLC trophyt lisätty
w00t? Palkitaan omien tappamisesta? Ja tiimiläisten tappaminen ei tainnut olla demossakaan edes mahdollista? Meinaakohan toi, että pitää tappaa 5 kaverilistalla olevaa pelaajaa (jotka ovat siis vastajoukkueessa). |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Award Addicted |
Saa nähdä nyt mikä taas on oikea lista. Löysin nimittäin juuri julkaistun listan missä olikin vain 5 silveria ja 4 kultaista. Eli pari noista silvereistä on siirtynyt kultaiseksi. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Onko joku saanut ton Demolition Man trophyn? Vaikuttaa verrattain aikaa vievältä, jos ei käy hyvä tuuri. Ite oon saanut vaivaiset kaks 2.0 tappoo, ja kaks omaa, mut niitä tuskin hyväksyt |
Siinä pitää siis räjäyttää talo joka sortuu niin että siellä sisälläolijat kuolee. Useimmat talot vaatii useamman paukun että ne sortuu, sit siellä pitäis olla vielä sisällä joku joka ei kerkee juosta pois sieltä. Ei oo niin helppoo. En tiiä miten demossa mutta tässä ainakin yksinpelissä meni talot nurin helpommin kun mp:ssä. |
Juu tuo Demolition Man on melko aikaa vievä tosiaan. Itekin pelannut joku päälle 15h, ja yhden destruction 2.0 tapon saanut, vaikka olen jopa yrittänyt sitä melkein joka pelissä, missä olen hyökännyt. Aina vaan sattuu joku muu saamaan siitä ne tapot kun se talo sortuu vaikka kuinka yritän rakettia/kranaattia sinne ampua. |
Todellakin aikaa vievä kun tuntuu, että tuokin on ihan tuurista kiinni. Itse olen saanut 1 tapon vihusta ja 1 omasta |
Jos joku meinaa buustia ton Demoliton Manin niin mut vois lisätä, muuten jää kyllä platinum uupumaan ton takia. Tykkään viel pelata medicillä et ei oo useimmiten mitään millä räjäytelläkään, paitsi tankit. 35h pelannu ja kaks tappoo edelleen |
kyl toi "et tu, brute?" trophy on kyl aika LOL, just äsken sain sen. pelasin Squad Rush pelimuotoa, ja huomasin et olin yksi yhtä vastaan pelaamassa. lähetin sit vastapuolen kaverille viestii et haluisko se saada kans ton, no kaveri oli heti mukana, ja siinä me sitten puukotettiin vuorotellen toisiamme. |
Hihii, eilen kolahti The Dentist- trophy! \o/ |
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Tässäpä oiva taktiikka demolition trophyyn. Tarvitsen hiukan onnea ja muutamia tunteja. Kaverin kanssa myös helpompaa pommittaa yhdessä ja tällä tavoin tietysti nopeampaa. |
Last edited by FMIX; 30.03.2011 at 07:39.
Iteltä puuttuu enää tuo destruction kill trophy. Kohta pitäs senki tulla |
Itseltäkin puuttuu demolition trophy.. Keksin aika hyvän keinon, kun VIP-koodia ei ittellä ole. Kenttänä White pass (Conquest HC muotona koska siinä on röllejä istumassa taloissa |