Tämä on keskustelu Trophies: Call of Duty: Black Ops (51 kpl), Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi alueella, joka on osa-alue Pelikohtaiset foorumit alueella: Viestin lähetti alunperin zyyrg Vetäsin tuossa muutama päivä sitten noi 4 ensimmäistä maata, mutta ei tullut trophyä. Vetaraanilla vetäsin siis. ...
Ne veteran trophyt bugaa. Yhdeltä foorumilta luin, että ne juurikin pitää vetää putkeen läpi ilman tallennuksia. Eli jos painat save & quit ja myöhemmin päävalikosta jatkat painamalla resume niin ei välttämättä toimi. Aina jos jatkat yksinpeliä niin mission selectistä. Itse tein näin ja sain ne kaikki |
Nyt blaan: Battlefield 3, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Itsellä ollut ongelmia ton vehicular slaughterin kanssa vaikka kuinka monta kertaa olen yrittänyt ja varmasti olen tuhonnut kaikki ajoneuvot. Onko kenelläkään muulla esiintynyt tälläista? |
Vaikeustaso -> veteran, sitä kohtaa oli hankala veteranilla selvittää jos ei ampunut kaikkea mikä liikkui... |
Tarttis apua ton Sacrificial Lamb -trofeen kanssa. |
Last edited by tosinopee; 17.06.2011 at 13:41. Syy: typo
Mitä mie teen kun mie pelasin veteraanilla läpi mutta en saanu BLACK OP MASTER trophyä |
Jos pelasit kirjautuneena PSN:ään, niin silloin trophy on todennäköisesti siitä syystä bugannut. Pelaa offlinessa uudemman kerran ja pitäisi aueta, ei tuossa muu auta. |
Mikä hidden trophy on The collectorin ja Hands Off the Merchandise välissä? |