Tämä on keskustelu Rhythm Thief & The Emperor's Treasure, Yleistä keskustelua 3DS-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo 3DS alueella: Rytmi ja musiikki peli Julkaisupäivä: 5.4.2012 Segan tuleva rytmipeli 3DS:lle näyttää aika hauskalta, pannaan tuosta pari traileria niin näkee. TGS ...
|
Last edited by JTahti; 24.02.2012 at 14:59. Syy: julkaisupäivä tiedossa
Peli on saanut hyviä arvosteluja. Eurogamerin kriitikko sanoi että tulee hyväntuuliseksi pelistä. Koska peli on rytmipeli niin kuulokkeet on toivottava lisävaruste. |
Rytmivarkaan asenne ei purenut julkaisuviikollaan brittiyleisöön, ja keisarin aarteita ei näkynyt lainkaan kuninkaallisen saarivaltion top-40:ssä. Sen sijaan paljon julkisuutta saanut Kinect Star Wars tanssi tiensä suoraan myyntilistan kärkeen. |
|
Minä olen tätä rytmivarasta pelannut nyt monta chapteria eteenpäin. Tämä on ihan hulvatonta viihdettä. Parempi kuin Elite Beat Agents. |
Last edited by JTahti; 18.05.2012 at 19:43. Syy: julkaisutraileri lisätty
Hyvää viihdettä tämä ja kaivattua lisäystä 3DS:n huonoon pelivalikoimaan. Minulle kun maistuu sekä Laytonit että rytmipelit, niin tässähän ne on samassa paketissa. |
KonsoliFIN-revikka luettavissa: Rhythm Thief & the Emperor’s Treasure - Arvostelu - NintendoFIN |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk