Tottahan toki. Pitäähän DC-sceneä tukea parhaansa mukaan
Ostan kyllä, jos minulle tarjoutuu mahdollisuus siihen (en esim. omista luottokorttia)
Toki kiinnostaa, mutta en osta ennen kuin pelistä saadaan kommentteja
Peli kyllä kiinnostaisi, mutta enpä taida sitä siltikään ostaa
Sori, peli ei kiinnosta ollenkaan
Dreamcast? Shoot'em-up-peli? Yök! Missä on minun PS2:eni?
Tämä on keskustelu Taas uusi shoot'em-up DC:lle! Psyvariar 2: The Will to Fabricate, Yleistä keskustelua DC-peleistä alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Japanilainen pelisivusto Gameonline.jp on varmistanut tiedon , että Naomille tehty shoot'em-up peli, Psyvariar 2: The Will to Fabricate, ilmestyy myös ...
Japanilainen pelisivusto Gameonline.jp on varmistanut tiedon, että Naomille tehty shoot'em-up peli, Psyvariar 2: The Will to Fabricate, ilmestyy myös DC:lle! Psyvariar 2 on *yllätys, yllätys* jatko-osa parin vuoden takaiselle Successin ja Taiton yhteistyössä tehdylle Psyvariarille, joka alunperin ilmestyi Taiton G-Net kolikkopeliraudalle ja myöhemmin julkaistiin pariinkin eri otteeseen PS2:lle (myös Euroopassa). |
Peli kyllä kiinnostaa, mutta sen tilaaminen on sitten toinen juttu, koska en omista mitään luottokorttia ja en oikeen jaksa tullin kanssa pelleillä. |
Tarvittaisiin "saas nähä" -vaihtoehto. |
242 STAR GET!
|
Hehee, minä ainaskin ostan |
Näyttää hyvältä ja lähes varmalta ostokselta. |
Last edited by Napakettu; 30.11.2003 at 19:21.
Meno on kovaa.
Kylläkylläkyllä! Mutta kun ei ole sitä luottokorttia!!! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Olikos tuo Psyvariar minkään tasoinen peli PS2:sella? |
Meno on kovaa.
Kyllä kiinnostaa! Pakkohankintahan tuo on. Viime aikoina on vaan jäänyt DC vähemmälle kun laite otti ja kärähti. Laite lähtee päälle mutta mikään peli ei buutttaa. Levytkin pyörivät vaikka kannen avaa ja pitävät omituista ääntä. Jotain siis taisi moottorissa mennä. Uusi DC tai kaksi pitäisi hankkia jahka sellainen eteen sattuu. Alkaa KoF-hermo taas kutista kun puhetta on 2003:sta joten eiköhän tuo pikku hiljaa ole uuden laitteen hankinta edessä... |
Tässä rahatilanteessa ei kyllä kiinnosta pätkääkään. |
|
|
Minua kiinnostaa toi aivan hilveästi : )..mutta koska en omista luottokorttia sen tilaaminen tulee olemaan minulle mahdottomuus |
Pelin julkaisu on pian jo ovella. Tässä pisteitä japanilaisilta lehdiltä: |
Onko jollain jo kokemuksia tästä tai Shikigamista? Tilasin muutaman molempia HK:n suunnasta, mutta en ole vielä niitä saanut. |
Joku kyseli yllä ps2 kokemuksiakin... |
|
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Jos joku sattuu löytämään tästä pelistä englanninkielisen faq:n, linkki olisi kiva. www.gamefaqs.comista ei löytynyt... |
En laittanut uutta aihetta kun en oo ihan ajan tasalla... Mutta, Lik-Sang pyytelee ennakkotilaamaan shoot'em up-peliä nimeltä Chaos Field. Hinnasta päätellen taitaa olla uusi peli. |