Tämä on keskustelu Pelaako kukaan enää DC:llä?, Yleistä keskustelua DC-peleistä alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Olen ostamassä/etsimässa itselleni dreamcastia, hyviä yksilöita on vain hankala nykyään löytää suomesta. Pitää varmaankin ulkomailta ostaa...
Olen ostamassä/etsimässa itselleni dreamcastia, hyviä yksilöita on vain hankala nykyään löytää suomesta. Pitää varmaankin ulkomailta ostaa |
Xbox360, Playstation 3, Wii, Dreamcast ja paljon retroa...
You've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?" - Insp. 'Dirty' Harry Callahan
Minä pelaan edelleen viikoittain, tällä hetkellä työn alla päästä Shenmue 2 loppuun. Minulla on nyt kolmas tai neljäs DC käytössä, tämän viimeisen tilasin liksangilta tuossa taannoin. |
Juu DC on ollut kovassa käytössä julkasupäivästä lähtien. Vieläpä sama masiina on kestänyt. DC-pelejä löytyy myös eniten omasta pelihyllystäni. |
HD my ass
Xbox Live gamertag: Super Tetris
Edelleen käytössä. Juuri viritin Japsi-DC:n taas VGA-näyttöön tarkoituksena pelata viime aikoina osteltuja japsipelejä (mm. ostin toisen Under Defeatin käytettynä, että pääsee pelaamaan - en ole raaskinut avata aikaisemmin hyllyssä ollutta). Kohtahan se Last Hopekin tulee ja sitäkin pitää kokeilla. |
Last Hope promotarralla kilahti tänään luukusta. |
|
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
|
Freud... kakka... anaalifiksaatio... |
Gate Gate Paragate Parasamgate Bodhi Svaha!
|
Last edited by Wiking; 13.02.2007 at 13:04.
Olen jo oman DC:ni hyvän aikaa sitten myynyt, mutta tuo Last Hope näyttää sen verran namilta, että mietin jo, hankkisiko laitteen takaisin. On se ihme laite kun ei suostu kuolemaan. |
|
tällä hetkellä enemmän pelaan DC:tä kuin WII:tä |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
haa, harrastin haureutta, eli imailin netistä Propeller Arenan.. mutta se oli kyllä hauska! ei sitä paljo ostaakaa voi! siinä on kyllä hienoa grafiikkaa, alusten ohjattavuus ei kyllä ihan mun mielestä ollu mitää erityisen hyvää, ihan hauskoja challengeja löyty ja hauska nelinpeli, ei siinä mitää. DC vielä toimii oikeen nätisti. |
If you wanna break something, use a hammer! -Bruce Lee
Pakkohan se on kun tuli sellainen hommattua... Pitäis nyt sitten vain pelejä alkaa hommaamaan siihen koska mukana oli vain pari peliä! Mistäs nykyään olisi hyvä tilata (suomesta) suoraan, jotta ei tarvitsisi mitään huutokauppoja kytätä? Missä olisi siis suht. laaja valikoima, josta nyt saisi aluksi vaikka noita yleisimpiä kuten Sonic Adventure & Sega Rally...?! PAL-version omistan... |
MKWii FC: 3093-7384-7575
Suositelkaapa DC:lle joitakin nelinpelejä, joita voisin koittaa hommata itselleni vaihdossa? Virtua Tennis 2 ja ChuChu Rocket löytyvät jo hyllystä. |
|
Nyt pelaan: pelejä
Playfire ID[/SIZE]
Aina mummolassa käydessäni setäni DCllä |