Tämä on keskustelu Propeller Arena, Yleistä keskustelua DC-peleistä alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Propeller Arena on ulkona....
Propeller Arena on ulkona. |
Vinkkiä voi laittaa tähänkin osoitteeseen... |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
http://www.gamershell.com/hellzone_D...er_Arena.shtml |
Pelissä on tuki myös 3:lle tai 4:lle pelaajalle! Nice |
Mikäli olen oikeassa, peli käännettiin loppuun asti harrastelijavoimin, toistaiseksi ketju pysyy siis auki. |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Sikäli kuin luin tätä keskustelua oikein, eräs harrastaja osti Propeller Arena-GD-R:n 1500 dollarilla ja päätti tuoda pelin kaikkien saataville, kansipainatuksia myöten. Vastineeksi hän pyysi 20 dollarin Paypal-lahjoitusta, jota vastaan lahjoittaja saisi itse pelin. |
Siinä tapauksessa pelistä ei enää kysellä poltto-ohjeita, tai mistä sen saa - havukainen antoi jo linkin. |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
No ei se nyt ihan noinkaan mennyt. Jos lukee koko ketjun aiheesta niin asia selviää paremmin. |
Tuolta löytyy video pelistä, hienolta näyttää kyllä. Käsittämätöntä jos tuo 4-pelaajan splittiruutu pyörii oikeasti yhtä hyvin mitä tuossa videossa! |
|
Vanha ketju, mutta osaako kukaan kertoa miten niitä stuntteja tehdään? X-nappi liittyy ainakin asiaan mutta en käsitä kyseisiä temppuja kuitenkaan. Hyvä peli, valitettavasti itse peli ei ohjeista noista ihmeemmin. Muuten helposti ymmärrettävä, hyvä peli. |