Tämä on keskustelu uusimmat peli/varusteet hankintasi?, Yleistä keskustelua DC-peleistä alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam Mikähän toi "For Bundle Purposes Only" DOA 2 on? Tökerösti se on vedetty muovituskoneella ja ...
|
.:Kennedy:.
www.retroland.net
3 rattia ja 4 white labeliä. |
Atari Anniversary Edition. Tästäkin kiitos kuuluu Pacdamille. |
Veloxneb unohti mainita hankkimansa "käytetyn Dreamcast USA-kotelon w/ orikinaali kuitti $9.99". Olihan hieno |
|
www.retroland.net
|
|
Spec Ops2: Omega Squad ja GameGear |
Segan virveli Platinilta. |
Ostin Bangai-O:n. Saisi joskus tulla perillekin. |
Viimeisin ja kasvavalla todennäköisyydellä viimeisekseni jäävä Dreamcast-hankinta on Floigan Bros. Episode 1. Mitenköhän tuokin minulle eksyi... PAL-versiosta kyse niinkuin kaikissa peleissäni. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
Deep Fighter, Plasma Sword, Ultimate Fighting Championship, Trickstyle & Wild Metal |
Nyt pelaan: Tekken (Namco System 11)
Funky Duck Productions
Seaman |
NTSC/J-konsoli (2x ohjain, 2x VMU, 2x Rumble, 3 peliä, kaapelit) tuli tänään, olin jo laskenut koneen menetetyksi, mutta se kannettiin Tullissa minulle VAHINGOSSA, kun olin hakemassa toista pakettia. Olisikohan makoillut tullissa jo pitkäänkin ... |
Pacdamilla nappasi (ansaitusti) hyvä tsägä! Kai pistit vähän meteliä siellä tullipelleille? |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Sega Extreme Sports |
Last edited by Kennedy; 04.12.2002 at 15:32.
www.retroland.net
Onkin unohtunut päivityksiä välistä... |
Dreamcast: |
Vähään aikaan ei ole tullut mitään hommattua. Nyt tuli kuitenkin 18 Wheeler. |
Saturn, johon pelejä pino. |