Tämä on keskustelu Mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi?, Yleistä keskustelua DC-peleistä alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Kun nyt DC:lle enää ilmestyy pari hassua Japani-importtia, ja suurin osa peleistä on tullut jo markkinoille (kauan sitten), niin mitä ...
Kun nyt DC:lle enää ilmestyy pari hassua Japani-importtia, ja suurin osa peleistä on tullut jo markkinoille (kauan sitten), niin mitä pelejä on jäänyt ostamatta jotka vielä haluaisit? Eli lyhyesti, mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi? (tässä on myös oiva mahdollisuus myydä ja ostaa pelejä, kun näkee mitä pelejä halutaan) |
Minulla päällimmäisenä joita haluaisi päästä kokeilemaan |
-Mr. Driller ( |
Lueskelin eilen illalla vanhoja DC-UK -lehtiä ja ihmetyksekseni huomasin mikrofonista kertovassa jutussa että Mr. Driller tukee sitä! Kuulemma kun sanoo mikrofoniin että "drill" niin kaveri poraa. En päässyt kokeilemaan kun en valitettavasti omista peliä. Pacdam, olisiko sinulla? |
Le Mans. |
Onhan mulla Mr. Driller, täytyypä kokeilla mikrofonia ... |
Keksin vielä pari peliä: |
SoA (USA) olisi ameriikassa tarjolla, huutokauppa kun on, en osaa sanoa lopullista hintaa. Kannattaako huudella, jos hinta on nyt jo $24.00? |
Half-Lifeä olisi kiva kokeilla DC:llä... |
Niin ja Propellor Arena Onlinea |
|
|
|
|
|
Tässä olis mun lista...vain tärkeimmät ja realistisimmat tulevaisuuden hankinnat... |
"But I have a sword....haha *Swiiing*" Yoshimitsu
haluan kaikki pelit jotka minulta puuttuu. |
|
|
Mulla ois listata vaikka kuinka pelejä joita haluaisin. tässä nyt muutamia joita tulee mieleen. |