Tämä on keskustelu Kuinka monta Dreamcastia suomessa?, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Niin, että montako niitä täällä on myyty? Tilastoja maahantuojalta, onko niitä......
Niin, että montako niitä täällä on myyty? Tilastoja maahantuojalta, onko niitä... |
|
Mulla on ainakin yksi. |
Minulla kaksi :) |
paska peli.
Joo on mullakin yksi tuollainen. Taitaa olla taas resistorin vaihdon aika... |
Vaikka about jokaisella lähimmällä kaverillani on DC, ei niitä ole tarpeeksi liikenteessä. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
SIIS MITÄ??!!??!?!?!? VAIN 42 ? |
Pitää saada Shenmue 1 tai 2. Ei löydy vaikka kuinka etsii
|
Täältä löytyy enää yksi. Mutta se on yhä suomessa joten voidaan laskea mukaan. |
Mulla on näitä hassun näköisiä Pleikkareita kaksi, joiden isäksi vielä yhdet kuoret hämäämään tyhmempiä. |
Täältäkin suunnalta löytyy pari kappaletta. Täytyy olla aina yks varmuuden vuoksi. |
Last edited by maagiset; 23.05.2006 at 22:26.
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Täältä löytyy yksi. |
Life*s a game and then you*ll die.
... ja edelleen minulla on Dreamcasteja 6kpl + yksi Treamcast, joka siis lukee kaikkien alueiden pelejä. Vaikka siinä oma näyttö onkin, on laitteessa myös ulkoinen liitin -> signaalin saa telkkariin. |
Minullakin on 1 kappale, jonka toimivuus pitäisi pitkästä aikaa kokeilla jonakin kauniina (lue: sateisena) päivänä. |
Multa löytyy vielä yksi. |
"A real-time dance music game hard and extreme. That's beat mania II DX!! It's too cool!"
|
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Itseltänikin löytyy 1kpl Dreamcastia |
Minulla tavallinen eurokone ja japanilainen pinkki Hello Kitty -kone. |
242 STAR GET!
Meikäläiseltäkin löytyy kaksi, joista molemmat on tullut ulkomailta tämän vuoden aikana niin eivät ainakaan noihin lukuihin sisälly. |
Onhan niitä nyt satoja myyty. Tuo 42 oli tietenkin vitsi. Pelkästään Tampereella on varmaan myyty satoja, muistan itsekin myyneeni kymmeniä. |