Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 21 - 26 / 26

Sega jättää Dreamcastin

Tämä on keskustelu Sega jättää Dreamcastin, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem Kokeilepa uudelleen Nyt toimi Mutta näyttääpi olevan hieman liian monimutkaista minulle. Omistuista, ettei onnistu helpommin. ...

Jäsen Jaakkimo-:n Avatar
    Paikka
    Oulu, Finland, Finland
    Gamer IDt

Gamertag: JaakkimO
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
    Kokeilepa uudelleen
    Nyt toimi
    Mutta näyttääpi olevan hieman liian monimutkaista minulle.
    Omistuista, ettei onnistu helpommin. Jos joku osaa auttaa tuon suhteen, olisin kiitollinen. Ihme ettei ole edes Xbconnectia vastaavaa juttua ole kehitetty, edes linkkipelaamista varten. Luulisi olevan mahdollista Vai liekö modeemi jo ihan liian hidas tätä nykyä
    Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
    Gamertag: JaakkimO

Jäsen
    Paikka
    Kouvola
    Okei nyt tulossa PSO sekä PSO ver.2, joista PSO ehkä jo huomenna. Mitenkäs muuten yleisesti ottaen noita pelaajia on jäljellä verkossa? (Elikkä tällä tarkoitan muita eurooppalaisia ja japanilaisia.)
    Last edited by Nova; 06.11.2003 at 17:38.
    Sega4Life
    Heaven's Night

Jäsen Orin:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: Zerorin
    Hmph :/ Itse en edes DC:n nettiominaisuuksista päässyt nauttimaan kuin kerran ( ChuChu Rocket ) ja PSO:ta olisin kyllä halunnut päästä pelailemaan. No, onneksi ko. peli on nyt julkaistu uudemmillekkin alustoille :> Mutta onnellinen Shenmue 1 ja 2 omistaja olen ja taitavatpa nuo kaksi peliä Code Veronican rinnalla olla ainoat DC pelini.. Shenumueista vielä se, että ko. pelit ovat jotain uskomatonta, voin sanoa, että osa minusta jäi niihin :> Ehkä se on se tunnelma.

Omistaako kukaan teistä muuten Ikarugaa DC:llä ? Pelin GC version olen läpi vetäissyt ja jonkinlaiset scoretkin siinä olen saanut, mutta kumpaakaan versiota en vielä omista. Joten kokemuksia Ikarugasta ? Meni hiukan offtopic kylläkin... Ja olen siis uusi jäsen täällä konsoliFINissä, ave, te salute ! ;>
    I am not alive, thus I can't die. I won't give up even if my Ideal isn't fulfilled. My will, just as my regrets, won't ever end.
    Nyt pelaan: Ikaruga, COD4

Nem
    Nem on offline
    Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Tervetuloa iloiseen joukkoomme.
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Orin
    Omistaako kukaan teistä muuten Ikarugaa DC:llä ? Pelin GC version olen läpi vetäissyt ja jonkinlaiset scoretkin siinä olen saanut, mutta kumpaakaan versiota en vielä omista. Joten kokemuksia Ikarugasta ?
    Ikarugasta löytyy enemmän keskustelua täältä.

KonsoliFIN Toimitus Oliver:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: *offline* PSN ID: OliverFIN

Capcomkin jättää Dreamcastin

- Capcom of Japan announced they will switch off all Dreamcast online services and Dreamcast game webpages on December 10, 2003.
    "Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
    PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista

Jäsen
    Paikka
    Vammala

Unhappy

No voi hemmetti.. Miksi, Capcom, miksi???

Oon ittekkin tuskaillu ton suhteen et miten DC saadaan nettiin PC:n laajakaistan kautta. Jos joku teistä saa systeemin toimiin niin voitteko ilmotella mullekin. Joskus aikoja sitten olin DC:llä netissä (se oli sitä aikaa kun Dreamkey 2.0 toimi vielä) ja nyt kun on Dreamkey 3.0 ja PlanetWeb niin tekis kyllä mieli koittaa miten toi online- pelaaminen onnistuu.

Jossain annettiin ymmärtää et sen vois saada onnistuun jotenkin hubilla tai reitittimelläkin. Osaisko joku sanoo ylipäänsä jotain tapaa onnistua tässä?

Jos onnistutaan niin laskekaa mutkin mukaan kaartiin...

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi