Tämä on keskustelu Sega jättää Dreamcastin, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem Kokeilepa uudelleen Nyt toimi Mutta näyttääpi olevan hieman liian monimutkaista minulle. Omistuista, ettei onnistu helpommin. ...
|
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Gamertag: JaakkimO
Okei nyt tulossa PSO sekä PSO ver.2, joista PSO ehkä jo huomenna. Mitenkäs muuten yleisesti ottaen noita pelaajia on jäljellä verkossa? (Elikkä tällä tarkoitan muita eurooppalaisia ja japanilaisia.) |
Last edited by Nova; 06.11.2003 at 17:38.
Sega4Life
Heaven's Night
Hmph :/ Itse en edes DC:n nettiominaisuuksista päässyt nauttimaan kuin kerran ( ChuChu Rocket ) ja PSO:ta olisin kyllä halunnut päästä pelailemaan. No, onneksi ko. peli on nyt julkaistu uudemmillekkin alustoille :> Mutta onnellinen Shenmue 1 ja 2 omistaja olen ja taitavatpa nuo kaksi peliä Code Veronican rinnalla olla ainoat DC pelini.. Shenumueista vielä se, että ko. pelit ovat jotain uskomatonta, voin sanoa, että osa minusta jäi niihin :> Ehkä se on se tunnelma. |
I am not alive, thus I can't die. I won't give up even if my Ideal isn't fulfilled. My will, just as my regrets, won't ever end.
Nyt pelaan: Ikaruga, COD4
Tervetuloa iloiseen joukkoomme. |
- Capcom of Japan announced they will switch off all Dreamcast online services and Dreamcast game webpages on December 10, 2003. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
No voi hemmetti.. Miksi, Capcom, miksi??? |