Tämä on keskustelu Sega jättää Dreamcastin, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: http://www.polygonmag.com/news/index.php?id=632 Sega Pulls the Plug Sega has confirmed plans to sever all remaining ties to the Dreamcast this fall. While ...
http://www.polygonmag.com/news/index.php?id=632 |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Vai sillä lailla. Minä kun luulin, että PSO:n serverit lopetetaan vasta kun lobbyt tyhjentyvät pelaajista. Vai pelaako sitä ylipäätänsä kukaan enään? |
Oli kyllä jo aikakin. Toivottavasti pelejä kuitenkin vielä ilmestyy Japanissa, pitäisi saada Psyvariar 2 |
|
|
Hmm minkäslainen peli tämä Border Down sitten on kun sitä niin kovasti hehkutetaan? |
|
Onko euroopan PSO serverit vielä pystyssä? Tekisi mieli hankkia peli sittenkin DC:lle ennemmin kuin GC:lle jos vain DC:n euroopan serverit ovat pystyssä. Nyt kun vihdoin räpelsin DC:n verkkoon |
Sega4Life
Heaven's Night
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
|
|
Last edited by Nova; 05.11.2003 at 14:53.
Sega4Life
Heaven's Night
|
|
Sega4Life
Heaven's Night
Jos tuo on mahdollista laajakaistan kautta säätää, niin voisin minäkin pelata. Voisit Iceman sitten jotain ohjeita pistää jos onnistut? Minulla ollut PSO v.2 jo vuoden pelaamattomana.... |
Hee, sama juttu. En ole ikuna saanut aikaiseksi nettiä dc:lle hommata. Nyt löytyisi silti laajakaista, ja dreamcast ja kymmeniä online-pelejä, joten olisi hienoa saada vanhuskin verkkoon edes ihan testauksen vuoksi. Jos joku vain osaa kertoa, kuinka, niin olen suunnattoman kiinnostunut. |
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Gamertag: JaakkimO
|
Toi äskeinen linkki ei toiminut ainakaan äsken. |
Last edited by Iceman; 05.11.2003 at 19:47.
|
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Gamertag: JaakkimO
|