Tämä on keskustelu Kuinka hyvin Dreamcastin osat kestävät?, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Hei, Olen ajatellut lopultakin hankkia Dreamcastin käytettynä, mutta haluaisin tietää että kuinka hyvin konsoli kestää yleistä kulutusta. Olen kuulut joiltakin ...
Hei, |
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Levyaseman sitä kai yleisimmin kuulee hajoavan. Mutta silti tuosta on aika paha sanoa, että yleisesti kestäisivät tietyn ajan. Omassani ei ole ollut mitään ongelmia, vaikka käyttötunteja on paljon. |
242 STAR GET!
Omia koneitani on valehtelematta käytetty satoja tunteja - kuten myös ystävieni. Eikä mitään ongelmia ole ollut. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Oma Dreamcast on ostettu julkaisupäivänä japanista ja yhä toimii kuin uusi. Eli eipä ole kokemuksia sen kummemmin kestävyydestä. |
paska peli.
Ohjainportin kosahteluun saa minun kokemukseni mukaan tottua. Kaksi kertaa vastus paukahtanut, ja kolvaustaidottomalle tämä on kovin ikävää. Tällä hetkellä rakas istuskelee idlenä katselemassa kun muut koneet vievät kaiken ajan. |
Itselläni toinen Dreamcast menossa. Ensimmäinen kesti muistaakseni pari vuotta ja tämä toinen vetelee viimeisiään. Levyasema todellakin tuntuu olevan aika huono. Pelitunteja on kyllä tullut aika runsaasti. |
Kiitos kaikille vastauksista. |
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|
|
Itse sain pari päivää sitten postista USA Dreamcastin kaveriksi yhdelle Euro Dreamilleni. |
|
|
Hyvä lista Pacdamilta. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
Tilasin sitten Dreamcastin saksan Ebaysta. Neljä peliä, ohjain, VMU, laite ja alkuperäiset paketit 65 euron yhteishintaan (sisälsi postimaksut). Paketin pelit* eivät olleet kovinkaan laadukkaita, mutta mielestäni muuten silti erittäin hyvä paketti. |
|