Tämä on keskustelu Radilgy, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: No niin. Kuten varmasti vanha, sokea Eetukin yhdessä tämän palstan trollien kanssa on huomannut niin Dreamcastin asema shootterien Kuninkaana sen ...
No niin. Kuten varmasti vanha, sokea Eetukin yhdessä tämän palstan trollien kanssa on huomannut niin Dreamcastin asema shootterien Kuninkaana sen kuin vahvistuu. Loistava Radilgy sujahti tänään postiluukusta suoraan Dreamcastiin ja nyt ollaan vasta alalauteilla! |
Oma Radilgy on tullissa (!) odottamassa -> näin huonosti ei ole käynyt ainakaan vuoteen. Viikonloppuna pääsen palaamaan. Under Defeatinkin olen jo ennakkoon tilannut. On se kumma, etten raaski ostaa yhtään täysihintaista uutuuspeliä Cubelle tai Xboxille, mutta DC:lle hinnalla ei ole juurikaan merkitystä ... |
........mutta onko se hyvä myös? |
242 STAR GET!
Minulla taas tämä ei mennyt tulliin, joka ihmetyttää suunnattomasti, mutta ei haittaa tippaakaan. Vaikuttaa vähän siltä, että tulliin jääminen on yhtä arpapeliä. Luotettavaa...? |
d.h.
Pettynyt olen. Ostin tuon ja testasin -> ei aiheuta minkäänlaista innostusta pelaamiseen. Testasin samalla muita DC-pelejä ihan siltä varalta, että aika vaan olisi sattunut ajamaan DC:n ohi. Ikaruga koneeseen -> johan alkoi maistumaan. Hämmästyttävän hyvä & hyvännäköinen peli 4-5 vuotta vanhaksi. Testasin samassa rytäkässä myös Border Downin (edelleen varsin pelattava & näyttävä, mutta vaikea), Trizealin (apua, aika huono, näyttää VGA:lla kamalalta), Zero Gunner 2:n (oma suosikkini, hyvännäköinen, jaksan pelata kaikista pisimpään ...), Shikigami no Shiro 2 (ei oikein toiminut arcade-tikulla, en jaksanut palata, ei tämä hirveän huima peli olekaan), Psyvariar 2:n (ei iskenyt ainakaan tänään), Chaos Fieldin (ihan OK) ja Twinkle Star Spritesin (ällöpirteä, vähän samanlaista tajutonta roinaa ruutu pullollaan kun Radirgyssä. |
Ikaruga. Olen pelannut sitä lähes päivittäin ainakin tunnin, tosin GC versiona. En väsy siihen peliin lainkaan. |
d.h.
Nuokin pelit kuten Radilgy ja Under Defeat voisi myös julkaista euroopassakin. Euroopassa DC on kuollut mutta Japanissa se elää ja se on perseestä varmaankin kaikkien Euro-DC pelaajien mielestä. |
Under Defeat on itseasiassa ihan hyvä peli. Erikoinen ohjaustyyli ja musiikit mieleeni. Grafiikka näyttää myös vaikuttavalta VGA-boksin kautta - Radilgy ei. |
d.h.
Radilgy oli kieltämättä välipala loistavaa Under Defeattia odotellessa. Nyt kun Under Defeat alkaa olla pelattu läpi side silmilläkin ennakoin Radilgyn saavan lisää peliaikaa |