Tämä on keskustelu Shenmuen 2'n levy ei lataudu, Yleistä keskustelua Dreamcastista alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Pelatessani tuossa Shenmue II'sta ja päästyäni ekan levyn loppuun, yritin vaihtaa toiseen levyyn. No sehän ei piru vie ala lataamaan, ...
Pelatessani tuossa Shenmue II'sta ja päästyäni ekan levyn loppuun, yritin vaihtaa toiseen levyyn. No sehän ei piru vie ala lataamaan, vaan tulee se pirun aloitusruutu. Mikään ei tunnu auttavan, vaikka kuinka heiluttelen konetta tai pidän sitä ylösalaisin tms. Kone kyllä toimii kaikilla muilla peleillä, eli ongelma on vain tuossa levyssä. Peli on aivan uusi, naarmuton ja puhdas. |
Minulla oli saman pelin kanssa joskus ongelmia, kesken kaiken tuli aina suunnilleen samassa kohtaa joku "data read error" ruutuun. Ei sitä konetta kannata alkaa ruuvailemaan jos ongelma on vain yhden levyn kanssa. Helpointa on varmaan poltella varmuuskopio siitä kakkoslevystä ja kokeilla sillä tai kokeilla toisena päivänä paremmalla onnella alkuperäisen kanssa. |
Aivan, enpäs edes ajatellut että tuosta voisi koittaa varmuuskopiota, kalkkis minä |
|
paska peli.
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
paska peli.
Itsellänikin oli Sonic Adventure (JP) upouutena joka vaan ei suostunut käynnistymään. Meni SEGA screeniin, mutta sen jälkeen DC:n menuun. Sain kuitenkin uuden kopion Play-Asialta ja pelitti hyvin. Eipä ole ennen sitä ikinä tullut vastaan viallista peliä millekään konsolille. |
d.h.
Oho, Centauri. Mulla oli myös tuo sama ongelma joskus. Eipä siinä mikään auttanut - uutta levyä vaan kehiin. |
Eihän teillä kellään sattuisi lojumaan Shenmue II'sta myytäväksi asti? Jos kaverini ei sitä onnistu jostakin löytämään ja saamaan toimimaan, niin tarve olisi tuolle kakkoslevylle. Ja kun eihän kukaan tietysti sitä pelkkää kakkoslevyä myy, niin olisin sitten valmis ostamaan koko pelin. |
Kannattanee tehdä ostolle kokonaan oma thread. |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
Kannattaa ladata torrentilla joko erikseen pelkä Shenmue 2:sen toinen cd tai siten koko Shenmue 2. |
|
paska peli.
|
|
paska peli.
|
|
paska peli.
Minusta ainakin se on oikein jos pelaaja joka on jo pelin ostanut mutta se ei toimi lataa tai mitä nyt tekeekään saadakseen toimivan kakkoslevyn...olen sellainen pällikkä että mielestäni laki ei ole aina oikeassa. |