Tämä on keskustelu Phantasy Star Online * Hahmo ja Nettikeskustelua *, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Eli homman nimi: Jos saataisiin tännekkin lista, että kuka pelaa, millä nimellä ja koska? Itse viritän Cuben nettiin noin viikon ...
Eli homman nimi: |
Itse pelailin PSO:ta jonkin aikaa sitten, mutta kyllästyin enkä viitsinyt ostaa toista kuukautta. Joka tapauksessa jos joskus joku näkee hahmon nimeltä grASShopper joka on Humarl niin sitten se olen minä |
Paras hahmoni (Tomodachi, FOmar) on tällä hetkellä tasolla 68. Tänään aloitin uuden hahmon nimeltä Izumi (HUnewearl), joka on nyt tasolla 8. Pelaan yleensä varsin myöhään noin kello 0.00 alkaen, mutta joskus myös aiemmin mikäli vain seuraa löytyy. |
|
|
Pidän kesän ajan taukoa PSOsta, mutta syksyllä palaan todennäköisesti takaisin. |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Kai muitakin PSO pelaajia löytyy? |
Eipä tunnu ainakaan täältä löytyvän. Itse pelissäkään en ole nähdyt vielä yhtäkään suomalaista. |
|
|
En kahdessa kuukaudessa nähnyt ketään level 200-tyyppiä. Tapasin kylläkin S N K:n, joka tuolloin oli level 199 (nykyään 200). Tietääkseni hän oli yksi ensimmäisiä ei-japseja jotka saavuttivat tuon kunnioitettavan rajapyykin. |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Konsolifinissä Quandar-nimimerkillä oleva kaveri ainakin pelasi PSO:ta Cubella silloin kun se julkaistiin Japanissa. En tosin tiedä pelaako enää (ei ole näkynyt täälläkään melkein puoleen vuoteen). |
|
No niin, kaikki hahmoni tuhoutuivat eilen. Tästä syystä paras hahmoni on tällä hetkellä huimasti tasolla viisi. Jännää. |
|
Hahmo nimi: Avatar |
Omistan Xboxin ja gamecuben
Gamertag: Immuuni
Live games:
Counter Strike
Phantasy Star Online
Oli kyllä mahtava kokemus tuo ensimmäinen kerta netissä. |
Kyllä näppäimistö on mielestäni jo pakollinen hankinta tuohon; parantaa pelikokemusta huomattavasti. |
|
|