Tämä on keskustelu Paper Mario GameCubelle!, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Peli läpi vihdoin ja aikaa meni 38h lv 26. Ei se vika vastus ollut edes kovin vaikea...
Peli läpi vihdoin ja aikaa meni 38h lv 26. |
Nyt sain itekkin viimein väännettyä läpi.Aikaa meni jotain 52h ja leveli oli 29. |
Death is certain, life is not.
Pelasin Pit of 100 Trialia. Kuolin levelillä 98. |
|
NP: Gears Of War 3 & BF3
Harmi juttu, jos Super Paper Mario siirtyy Wiille. Toisaalta tuo voi nopeuttaa Wiin hankkimista, sillä sen verran kiinnostavalta peli vaikuttaa. N64:lle sentään tuli aika viime metreillä vielä erinomaisia peleja esim. Mario Tennis, Paper Mario ja Excite Bike 64. |
Onko tää vaikee peli? Ite en hirveesti tykkää esim. Super Mario Sunshinestä, jonka ostin kun sen piti olla niin hyvä..mutta musta se oli tylsä, ja vaikee. Oon sen verran yksinkertanen varmaan sit |
|
Sattuipa tuo tulemaan Cube paketin matkassa muiden loistopelien ohella. |
Kyllähän PM on cuben aateli ei voi muuta sanoa. Itsellä meni muuten noin 28h ja hahmot levelillä 30. Vielä pitäisi jaksaa kaikki ruokareseptit kerätä. |
Konsolit: Wii, DS. Pelinä menossa tällä hetkellä: Wii sport resort, Resident Evil 4 Wii sekä Wario World: Shake Dimension
Nyt odotetaan: uutta Symphonya, joka on jo kaupoissa, mutta ensin vähän sporttia.
Kyseinen peli tuli tänään postissa ja olen pelannut sitä nyt ehkä jotain parisen tuntia. Vaikuttaa hyvältä peliltä. Hyvää huumoria on. Toivottavasti ei peli vaikene liikaa. On meinaan v-mäinen kahlata gamefaqssistä oikeaa kohtaa :P |
"Sacrificing lives with apathy. Torturing their captives ruthlessly. Misery and anguish, morbid pleas
Forgotten ghastly atrocities"
30-40. Ei kamalasti huudossa ole myynnissä, ja sielläkin ovat lähempänä neljääkymppiä hinnat. |
Kyllähän tuo 30 eurolla viedään huuto.netistä varsinkin osta heti-hinnalla aika nopeasti. Ihan jollain 40-50 eurolla kannattaa ainakin aluksi onneaan kokeilla. Sain oman 29 eurolla ja tuntui että puoli-ilmaiseksi sai ja melkeinpä huono omatunto tuli pelin mukana kun ei enempää maksanut.. |
14 pelituntia takana ja 7 level vasta. |
"Sacrificing lives with apathy. Torturing their captives ruthlessly. Misery and anguish, morbid pleas
Muistinpas tämän pelin uudelleen. Aloitin eilen toisen kerran, sen verran mahtava peli on kuitenkin kyseessä. |
Last edited by seve; 01.03.2011 at 13:20.
Itse olen jäänyt hieman jumiin Keelhaul keysiin kohtaan kun pitää muuttua paperiveneeksi ja väistellä aaltoja. |
Pitkästä aikaa tuli viikonloppuna taas pelattua. Aloitin Pit of 100 trialsin. Max hp on nyt 30 ja se EI todellakaan riitä. BP on 24 ja sekään ei ihan välttämättä riitä. FP on 20, ei riitä. Pääsin johonkin 63 levelille asti sen moverin avulla, mutta energiat ei riittänyt. |