Tämä on keskustelu Resident Evil 4 - käsillä!, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Noniin, ensimmäiset saavat opelin jo huomenna. Uusi ketju, tänne ensiraportit ja risut/ruusut. Toivottavasti tulee itsellenikin huomiseksi....
Noniin, ensimmäiset saavat opelin jo huomenna. Uusi ketju, tänne ensiraportit ja risut/ruusut. |
-4.3 alkaen MGS3 (läpi x2)
-18.3 alkaen Resident Evil 4 (läpi).....
-GT4 testattu
Mitäs nyt...?? :eek:
Jaa, no itse sain pelin jo TÄNÄÄN Konsolinetistä (toimitustapa: nouto Pohjois-Tapiolan R-Kioskilta). Vaikuttaa loistavalta. Grafiikat on uskomattomia ja haulikossa on voimaa (lennättää kyläläiset seinään ja repii päitä). Vähän putkimainen, mutta se ei haittaa menoa mitenkään. Vastustajien lähestyessä ja painostavan musiikin tullessa pelottaa oikeasti. Hyvältä peli tuntuu! |
Omaani vielä odottelen. Ennakkomaksulla maksoin. Elän toivokkaana huomisen suhteen |
The key to immortality is first living a life worth remembering.
|
Taitavat olla kuluttaneet jenkkiversiota puhki ja säästäneet tämän "virallisen" threadin perustamisen meille EU- pulliaisille. |
Oon odottanut tätä peliä siitä asti kun se PS2:lle ilmoitettiin, siis alunperin ilmoitettiin, sen jälkeen se muuttu Cube peliks. |
Mikä siinä vanhassa threadissa nyt oli niin vastenmielistä, että piti tänne loikata? Jenkkirasistit! |
Gate Gate Paragate Parasamgate Bodhi Svaha!
15.2 ennakkotilattu konsolinetistä ja nyt odotellaan Pate postimiestä .... |
Night of the living livers !
Käydään nyt täälläkin sanomassa, että on mahtava peli kyseessä! Nyt tuli minustakin RE fani. |
Pakko vetää nää kirjotukset ekaksi läpi ja sitten ostaa Re4. |
[SIZE=1]Xbox, Xbox 360, PS, Ps2, GameCube, N64, Snes & NES[/SIZE | My Collection Gamercard
In Konsolinet we trust! |
ei mitää allekirjotuksia. Taino, gamertag Tomsson
Hmm, itse ennakkotilasin (ja maksoin) jo 13. päivä, mutta pakettia ei kuulu ainakaan vielä. Kävelin myös paikallisen peliputiikin ohi ja kyseistä peliähän siellä jo pelailtiin. Perhana, oli se aikanen viikonloppu jo melkein käsillä |
Last edited by DemonWithin; 17.03.2005 at 14:30.
You lucky bastards ! |
NP: Gears Of War 3 & BF3
Joo, itsellenikin tuli tänään. |
-GT4 testattu
Hmm, en tosiaankaan käsit, miksei arvosteluissa ole otetu huomioon ohjausta. |
-GT4 testattu
Hmh.... Te onnekkaat olette jo pässeet pelaamaan sitä... |
Life's a game, lets hack it!
|
ei mitää allekirjotuksia. Taino, gamertag Tomsson
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|