Tämä on keskustelu Gamecuben parhaat pelit?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Minulla on Xbox js PS2 ja nyt rupesin harkitsemaan Camecuben ostamista ennen Xbox360:sta ja PS3 :sta. Lähinnä haluaisn kuution Metal ...
Minulla on Xbox js PS2 ja nyt rupesin harkitsemaan Camecuben ostamista ennen Xbox360:sta ja PS3:sta. Lähinnä haluaisn kuution Metal Gear Solid remaken ja Resident Evil remakejen takia. |
|
|
Mario Kart Double Dash |
Kyllä Metroid Primeä kannattaa ehdottomasti kokeilla ja jos siitä pidät, niin varauksella voin suositella myös MP2:sta. MP on saanut kuitenkin tämän sukupolven parhaimmat arvosanat, joten ainakin arvostelijat on tykänneet. Kaikki ei siitä pidä, mutta niin se aina on. |
Zeldat vaikuttavat ihan mielenkiintoiselta ja joskus nes aikaan olen jotain niitä pelannutkin |
Tässä ovat Cube-pelit pistejärjestyksessä Metacriticissä: |
242 STAR GET!
Kiitos! Tuo onkin kätevä sivusto. |
|
vic20/c64/c64c/c128/amiga500/nes/snes/n64/gc/gb/gbc/sms/md/smd/binobee/ps/xbox
Zelda: Wind Waker |
Megaman Network Transmission on mukavaa tasoloikkatoimintaa vanhojen megamanien hengessä, mutta Battle Network -roolipeleistä lainattujen elementtien kanssa. Pidempi seikkailu myös kuin retromegikset. Minä ainakin olen tästä Gamecube-pelistä tykkäillyt eniten, Metroid Prime -pelien ja Zeldojen ohitse. |
|
Mun mielestä kolme parasta on olleet Ikaruga, Metroid Prime ja Metal Gear Twin Snakes. (RE4:sta en ole vielä hankkinut) |
|
Baten Kaitos ja Resident Evil 4 on huippupelejä. |
Yksi pakollinen peli on varmasti Super Smash Bros. Melee. |
Written By
~Ookami
Nyyh... Tales of Symphonia tuli vedettyä läpi... Loppis oli säälittävä.
Näemmä Metacriticin lista näyttää pitävän melkolailla paikkaansa, mutta kyllä SSBM voittaa ainakin Nintendon muut pelit helposti. Sitten tulisi Metroid Prime, Eternal Darkness ja Zeldoja. |
Olisin laittanut tähän kuinka monta peliä Nintendo on myyynyt, mutta tila loppui kesken heti alussa... :(
Minun mielestäni kuutiolla on kyllä nämä pelit pakko-ostoksia, Resident Evil Zero, Resident Evil Remake, Resident Evil 4, Super Mario Sunshine, Metroidid ja Zeldat. |
The Legend of Zelda: The Wind Waker on mun mielest ollu kyl paras kauneineen grafiikkoittensa kanssa ja Super Mario Shunshine tulee hyvänä kakkosena... |
1. Tales of Symphonia |
Humppaa tai kuole!