Tämä on keskustelu Lempipelisi Kuutiolla?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Extreme g3 racingiä tuli tahkottua aikoinaan paljon. Lisäksi King Kong oli viimeinen mitä antaumuksella pelasin....
Extreme g3 racingiä tuli tahkottua aikoinaan paljon. Lisäksi King Kong oli viimeinen mitä antaumuksella pelasin. |
Semmonen lännenpeli kun GUN kiehtoi aina jostain syystä paljon. Mariot tietysti aina mutta se on itsestäänselvyys. |
F-Zero GX on erittäin antoisa peli, jos vain jaksaa vihkiytyä ajamisen saloihin. Olkanappien oikeanlainen käyttö mutkissa helpottaa peliä kummasti ja kunhan peliä pelaa eteen päin, niin voi myös yrittää rakentaa aukaistavista osista mieleisen menopelin. Onhan tuo suht haastava nykypeliksi, mutta toisaalta helpompi kuin N64:n F-Zero X. Ratasuunnittelu on huikeaa, varsinkin kahdessa avattavassa cupissa ja moninpelinä (jos kaverina on yhtä hyvä kuski) todella hauskaa. Ei pidä lannistua. |
Gnothi seauton
Itse en omista kyseistä konsolia enää, mutta joskus oli time splittersin kanssa antoisia hetkiä, joten ehdottomasti: |
Last edited by TuxuAnkka; 22.11.2009 at 19:10.
Ps3 battlefield bad company player id.
EloPak_
Super Smash Bros Melee 10/10 |
» Pelityksessä : Sacred 2 & NHL 09
» Tulevat pelit : Call Of Duty Modern Warfare 2, NHL 10.
Tales of Symphonia estottomasti. |
Eternal Darkness ja Metroid Prime 1&2. Aivan loistavia klassikoita. |
Tällä Hetkellä Menossa:PS3: Uncharted 2: Among Thieves, God Of War 3, Killzone 3 X360: Halo: Reach, Bad Company 2, Gears Of War 3 PC: Dawn Of War II Retribution, Battlefield 3, Borderlands, Vindictus EU
Minun lempipelini kyseiselle alustalle ovat Eternal Darkness: Sanitys Requiem ja The Legend of Zelda: Windwaker (versio, jossa on mukana Ocarina of Time Cubelle käännettynä versiona!). Näiden takia aionkin hankkia tämän kyseisen konsolin uudelleen. |
* Zelda: Twilight Princess |
The Legend of Zelda : Twilight Princess |
Xbox 360 : GreiziRamboX
Undisputed Online Championships
Ei nyt ihan se lempipeli, mutta silti yksi niitä Cuben parempia pelejä tämä mitä on tullut pelattua taas viime aikoina. Ko. pelin olen omistanut jo monta vuotta ja vieläkin on kesken, en ole kertaakaan peliä läpi päässyt. Tarkoituksena olisi saada kerran oman elämän aikana tämä peli läpi vedettyä. |
GC:llä on ehkäpä kolme, joista oon tykännyt enemmän kuin muista. Aakkosjärjestyksessä ovat |
The Legend of Zelda: Wind Waker ja Paper Mario: The Thousand-Year Door. |
Resident evil |
PS3, XBOX360, Ipad 2.
Capcom
SSBM on ehkä F-Zero GX:n kanssa ykkösinä. Surkeimpana pelinä, mitä oon pelannu, on ehkä SMS tai PM:TTYD |
Legend of Zelda - Wind Waker , tietysti |