Tämä on keskustelu Mistä halvimmat pelit Cubelle?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs Play.com räväyttää joulunjälkeisalessa mielenkiintoisia tarjouksia, tässä muutama poiminta: Resident Evil 0 = £9.99 Tuo tarjous ...
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Hyväksyykö Game maksuvälineeksi Sammon Visa Electronia? |
Free Record Shopissa Helsingin keskustassa (PC SuperStoren alla)näin Cube pelejä korillisen 19.99 hintaan. Esim RE, Super Monkey Ball, joku Tony Hawk ja muistaakseni monta sekunda peliäkin. En jaksanut pahemmin tonkia kun oli kiire ja etsin muuta silloin. |
Kiitos vihjeestä! Itse asiassa kaikki kuutiopelit tuolla FRS:ssa näyttivät olevan poistomyynnissä kahdenkympin hinnalla. Tarjonnassa ei kyllä ollut paljoakaan hurraamista, myynnissä olleet pelit olivat melkoisen vanhoja (kuten Veivireisi, Pikmin 1, Dave Mirra 2, Harry Potter ja joitakin kauden 2002 urheilupelejä). Niin ja se Tony Hawk oli kolmosversio. |
Soul Calibur 2 Gamessa £19.99, eli postikuluineen n. 33... ei paha |
|
Pelaan: FIFA 12 (X360), Sega Superstar Tennis (X360), Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games (Wii), Mario Kart 7 (3DS)
Odotan: -
En sanoisi kyllä lopun alkua, mutta KeimKuuppi on jo pitkään ollut siirtymässä enemmäkin pelikauppojen tuotteeksi. Siis näin pienillä voitoilla minkään Spitarin, Junttilan tai Sököksen ei yksinkertaisesti kannata pitää niitä pelejä hyllyissä. Pelikaupoille ne taas ovat tärkeä tienesti siinä missä mikä tahansa muukin konsoli. |
Halpoja pelejä etsiessäni olen viimeeksi törmännyt seuraaviin itseäni kiinnostaviin tarjouksiin ja tässäpä kaikelle kansalle tiedoksi jos sattuvat kyseiset pelit kiinnostamaan ja tarjoukset jääneet huomaamatta. |
Voices in my head told I am not crazy.
|
turussa ei myöskään yhtään soul calibur 2:stä (12.02.04 ~klo 16) |
Perjantaina ei ollut Vantaan, Espoon eikä Hesan Itiksen giganteissa tuota. Tarjous loppuu lautantaina 14.2. sanottiin puhelimessa. |
Espoossa oli ainakin 2 kappaletta. Tosin itse olin paikalla 10.01 ja ostin ensimmäisen ja jonossani takana olleella toinen klo.10.02 eli pelejä riitti huikeat 2 minuuttia |
Gamecube ownz :D -->Wii ownz :D
----------------------------
Ace Assembly
Twisting The Aces
Three Monkey Business
:cool:
|
Kanadalainen Video Games Plus -verkkokauppa: |
Soul Calibur 2:sia oli 4 zipaletta Espoon Suomenojan Gigantissa maanantaina 23.2. klo 16:00. 3 jäi vielä hyllyyn, hintana se 22 euroa. |
|
|
Espoon Suomenojan Gigantissa 25.2. klo 12:00 2 kipaletta Zelda Windwakeria 55 euroa /kipale. |
|
|