Tämä on keskustelu Cuben paras Bond-peli?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Hankittuani Wiin tulin ajatelleeksi, että voisi kokeilla onko mistään uudemmasta Bond-pelistä Goldeneye 64 :n haastajaksi. Tuskin on, mutta voi niiden ...
Hankittuani Wiin tulin ajatelleeksi, että voisi kokeilla onko mistään uudemmasta Bond-pelistä Goldeneye 64:n haastajaksi. Tuskin on, mutta voi niiden parissa silti olla hauskaa. |
Cubellekko on hyviä Bondeja? |
No kaikki noi on läpi tullu pelattua rogue agenttia lukuunottamatta ja mielestäni everything or nothing oli noista paras, from russia with love oli myös hyvä mutta jotenkin ei iskenyt niin paljon kuin tuo everything. |
Itselläni on Everything or Nothing ja Nightfire. Everything or Nothing on yksinpelinä paljon vakuuttavampi, mutta Nightfiren moninpeli on moninverroin hauskempi. Jos on nelinpelit mielessä niin Nightfire on siihen tarkoitukseen GameCuben FPS-pelejen kärkipäätä Timesplittersejen kanssa. Nightfire on varmasti kannattava ostos, jos jostain löydät kohtuuhintaan. Itse ostin yli 2v sitten käytettynä 10:lla ja olen enemmän kuin tyytyväinen. |
Nightfire on minun mielestä paras cuben bondeista. |
Everything or nothing on kyl paras bond peli. |
bwii:275-015-621-197 | mario kart wii:1805-4963-3743 | brawl:5069-6713-3924
Mielestäni paras bond cubelle on Nightfire, huonoin Agen Under Fire. |