Tämä on keskustelu Mistä LoZ - Wind Waker?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Suurena The Legend of Zelda fanina haluaisin ostaa tuon Gamecuben enemmän tai vähemmän pidetyn Wind Wakerin Nintendo Wiilleni, mutta Suomesta ...
Suurena The Legend of Zelda fanina haluaisin ostaa tuon Gamecuben enemmän tai vähemmän pidetyn Wind Wakerin Nintendo Wiilleni, mutta Suomesta ei tunnu löytyvän. |
|
Believe the hype... NOT!!!
No, jos totta puhutaan, en ole käytettyjen pelien suuri fani (periaatekysymys), mutta jos ei mistään muualta löydy niin kai sitä voisi yrittää. |
Jahas, tänään tuli sitten ilmoitus että myös gamecuben ohjaimet olivat lopussa, eli laitoin sähköpostia että ihan turha lähettää muistikorttiakaan. |
Wind Wakerin voit tilata amazonista jos et PAL versiota muualta enää löydä, mutta ohjaimet ja muistikortit tulee varmaan halvemmaksi tilata esim. play-asia.com:ista. Sieltä lähtee WaveBird alle kolmellakympillä ja normiohjain (tosin vain Emerald Blue värisenä) vähän yli kahdellakympillä. Huom!! Postikulut tulee päälle, mutta niin ne tulee amazonissakin. |
|
No, ehdin jo tilata kaiken amazonista. |
Enpä viitsinyt tehdä uutta aihetta tämän takia, mutta missähän hinnoissa tämä LoZ WW special edition pyörii, ajattelin nimittäin myydä omani. |
Hyvä että juuri tällainen aihe löytyi. Olen nimittäin etsimässä Wind Wakeria (mielellään Limited Editionia) itselleni jouluahjaksi. Olisi paras paikka tilata tuo Amazon? |
Suurin osa niistä ei todennäköisesti ole pal-versioita joten sillä ei taida olla sinulle väliä ? |
Itse kadun sitä että kadotin ostamani Wind Wakerin sillon .. siitä on kyllä aikaa mutta ensimmäisen kerran ostin sen julkaisupäivänä. No koska hävitin sen siitä onkin jo aikaa ostin uuden tuolta Huutonetistä , olen erittäin tyytyväinen että sieltä löytyi wind waker , ja erittäin hyväkuntoisena |