Tämä on keskustelu Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Pakko tuoda omaa mielipidettäkin hieman esille. Super Mario Sunshinea mielestäni vaivasivat aika pahasti seuraavat ongelmat: -Tehtävät liian lyhyitä -Tehtävät liian ...
Pakko tuoda omaa mielipidettäkin hieman esille. |
Voihanse hyvinkin olla jollekin pettymys, ei ole genreä tai pelillisiä ratkaisuja tai visuaalista suuntautumista tai juonellista suuntautumista josta ei voisi olla pitämättä tai vihaamatta. |
ei voi olla pitämättä! |
Suoraan sanottuna paskinmpia marioita ja paskin 3d-mario. Läpi on menty, mutta peli oli syvältä. Pari loisto kohtaa ei pelasta mitään. |
Voi. |
Ihan hyvä peli 3D tasoloikaksi.. Läpi tuli pelattua mutta vain kerran, toisin kuin esim. Mario64 tai vanhemmat 2D mariot mitä tuli tahkottua läpi useampaan otteeseen peräkkäin. |
-_-
Siis sunshine on huonoimpia mario-pelejä... Saman toistoa, joka oli mukavaa sen ensimmäiset 2h. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
Itse ostin pelin käytettynä muutama vikko sitten. Jaksoin pelata 3-4 iltaa, sain kasaan joku reilu 20 tähteä. Sen jälkeen en ole peliin koskenut. |
En pitänyt. |
No sinne "amusent-parkkiin" eli Pinna Parkiin pääsee tietenkin hyppäämällä sinne punaiseen kupolin malliseen hässäkkään... |
Oli yksi peleistä jotka käytetyn cuben mukana tuli. Ensin pelasin vähän alkua, ja oli olevinaan hirveän vaikea. Sitten jäi muitten pelien jalkoihin ja joskus vuoden päästä jaksoin hakata läpi asti. |
Jotenkin unohtunut tähän ketjuun kirjoittaa, on vain tullut luettua läpi useaankin otteeseen... |
Enpä itsekään juurikaan pitänyt kyseisestä pelistä mielestäni se vesi pysyyllä leikkiminen oli naurettavaa tokihan se oli mario peli mutta mielestäni silti surkea vaikkakaan muita huonoja mario pelejä en tiedä pettymys tämä peli mielestäni oli.:/ muita mariota joita olen pelannut ovat super mario 64 ja nintendo 64 paper mario, ja toki joitain kartteja ja partyja, ja toki olen myös pelannut luigin mansionia ja warioworldiä ja mikään muu marioon liittyvä peli ole ollut huono päin vastoin, ja itse asiaan olihan pelissä joitain toki hyviäkin asioita kuten se metalli mario. |
Juuri Gamecuben kokoelmiinsa saanut on kyllä ihan positiivisesti yllättynyt Mario Sunshinesta. Olin TODELLA varautunut, koska olin melko pettynyt Mario64 joka oli tähän mennessä uusin Mario peli mitä olin pelannut. |
Retrokoneet: Nintendo 8-bit, Amiga500
Muut härpäkkeet: PS2
Lisää hankinnassa.
Ja ehdottomasti parasta antia tässä pelissä oli kyllä ne vesitykittömät natsikentät, joiden kanssa tuli aikanaa kiroiltua kun tippumiskuolema oli aina muutaman sekunnin välein tosiasia. |
GoNintendo - What are YOU waiting for? |
Itte oon pelannu vaan siihen, ku mario siinä alussa pääsee vankilasta. En tajunnu koko pelii! Siihen se tyssäs, enkä oo koko peliin koskenu pariin vuoteen. (en omista peliä, oon pelannu kaverilla) |