Tämä on keskustelu Paras SSBM hahmo?, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Kukas on lemppari hahmonne ssbm:ssä? itselläni YOSHI tottakai! Muita joilla pelaan: mario, kirby, samus, pikachu ja mr game and watch....
Kukas on lemppari hahmonne ssbm:ssä? itselläni YOSHI tottakai! |
Ganondorf on tietenki paras |
NES/SNES/GBPocket/GBColor/N64/GBA/GC/NDS
http://users.ign.com/collection/ganonussi < pelilista
Roy |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Roy. |
Falco |
Toyota DX(PS2) on ihan kelpo auto, kaikilla kavereillakin on. Mutta miksi ajelisin sellaisella kun minulla on Dodge Viper ja Honda NSX?
Roy tietty. Se kolahti heti kun testasin ekaa kertaa. |
Pikachu ja Pichu. |
Ihan selkeästi Marth, voittaa Royn nopeutensa ansiosta.. |
Bowser |
Roy. |
Jee.
SSB:stä lähtien Pikachu, välissä pelailin kyllä MewTwolla mutta ei sillä ole mitään sanaa Pikachua vastaan. 3vuoden kokemus auttaa vaikka onkin vanhjasta versiosta |
|
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Dr. Mario |
Yoshi, Donkey Kong, Samus ja Bowser. |
"Peli on geimiä"
Dr. Mario |
Paras SSBM-hahmo on ilman muuta Donkey Kong. Link, Mario ja Luigi eivät jää kauas jälkeen. |
Tietenkin Donkey kong! |
Parhaat hahmot ovat kylläkin Samus, Link, Roy ja Kirby... Nämä eivät sitten ole missään järjestyksessä.. |
Maanantai-aamuna 9.12 tapahtui Pukin lelutehtaalla räjähdys jonkun toivottua lahjalistallaan hiljaisuutta ja rauhaa. Korvatunturia ympäröi sienipilvi.
SSBM:n parhaat hahmot ovat: Roy, DK, Pikku Link ja |
Itse olen kyllä otaksunut nuo Marion liikkeet täydellisesti, onhan HRC enkkanikin 613.8m.Marion kanssa olen täydelline Killer Machine... |
Last edited by GBA Fan; 05.10.2002 at 11:17.